زیدان: محرومیت فیفا مضحک و ناعادلانه است؛ مهم ترین هدف ما فتح لالیگا است

زیدان: محرومیت فیفا مضحک و ناعادلانه است؛ مهم ترین هدف ما فتح لالیگا است

وبسایت رسمی برنامه نود - در کنفرانس مطبوعاتی عصر روز جمعه، زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در مورد محرومیت رئال مادرید از دو پنجره نقل و انتقالات بعدی و همچنین تقابل فردا شب با اوساسونا صحبت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، AS صحبت های این مربی فرانسوی را منتشر کرده است:

محرومیت فیفا:

اصلاً درک نمی کنم. باشگاه سعی داشته تمام کار ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. من می توانم به طور خاص در مورد فرزندان خود با شما صحبت کنم. آنها تمام طول زندگی خود را اینجا گذرانده اند. این ناعادلانه و مضحک است که آنها نمی توانند فوتبال بازی کنند. ما صبر خواهیم کرد و امیدواریم که مسئله حل شود. من این را درک نمی کنم و اذیتم می کند. کاملاً اطمینان دارم که رأی دادگاه داوری ورزش مطلوب خواهد بود. با پسرانم صحبت نکرده ام. قصد ندارم چیزی از خود بسازم و به آنها بگویم. حالا آنها به خاطر محرومیت نمی توانند بازی کنند و من باید به آنها بگویم که چرا. آنها باید صبور باشند.

درخواست تجدید نظر:

این مضحک است و باشگاه هر کاری که ممکن باشد انجام خواهد داد تا رأی عوض شود. بیش از این نمی توانم چیزی بگویم. در حال حاضر صحبت کردن چیزی را عوض نمی کند.

آسیب های محرومیت از خرید بازیکن تا سال 2018:

اینطور فکر نمی کنم چون از ترکیب راضی هستم. ما 24 بازیکن در اختیار داریم که زیاد است. محرومیت پابر جاست، اما من از ترکیب تیم راضی هستم و آنها هم از حضور در اینجا راضی اند.

بازگشت کریستیانو:

خوشحالم که او به جمع ما بازگشته است. کریستیانو، کریستیانو است. بعد از 60 روز این اولین بازی او خواهد بود. باید به او زمان بدهیم. او فردا در اختیار ما است و بازی خواهد کرد.

سومین بازی فصل:

برنابئو با ما خواهد بود. باید برای کسب هر سه امتیاز وارد میدان شویم. بازی آسانی نخواهد بود. اوساسونا تلاش خود را خواهد کرد و ما باید آماده باشیم. خوشحالم که می بینم همه با آمادگی بازگشته اند.

هامس رودریگز:

او همراه ما خوب است. مثل کاسمیرو و مارسلو. آنها مقابل اوساسونا بازی نخواهند کرد چون دو بازی کامل انجام داده اند و کمی خسته از راه رسیده اند. با توجه به بازی هایی که در پیش داریم باید به آنها استراحت دهیم.

شروع BBC؟

کریم بنزما با ما خواهد بود و این مهم است، اما ترکیب اصلی را فردا خواهیم دید.

لالیگا مهمترین هدف امسال؟

بله. همه چیز مهم است، اما لالیگا فعالیت روزمره ما است و پیچیده ترین رقابتی است که داریم. 38 بازی خواهیم داشت و لازم است که در همه بازی ها پیروز شویم. فصل گذشته تنها با یک امتیاز قهرمانی را واگذار کردیم و امسال می خواهیم قهرمان شویم. برای فتح این جام خواهیم جنگید.

ایسکو و کوئنترائو:

ایسکو هم دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته است. او با گروه تمرین نکرده اما هفته آینده باز خواهد گشت. فابیو فرق می کند. باید در مورد او صبور باشیم. او می خواست با اعضای تیم باشد. برنامه ای وجود دارد و باید به آن احترام بگذاریم.

1771