پیش بازی آرسنال-ساوتهمپتون؛ رونمایی از خریدهای جدید

پیش بازی آرسنال-ساوتهمپتون؛ رونمایی از خریدهای جدید

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال، شنبه و از هفته چهارم لیگ جزیره، میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 18:30 شنبه و در ورزشگاه امارات  لندن برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده رابرت مدلی خواهد بود.

توپچی های لندن فصل جدید را با شکست خانگی مقابل لیورپول و تساوی مقابل لستر آغاز کردند اما پس از پیروزی برابر واتفورد، حالا به دنبال کسب اولین پیروزی خانگی فصل به همراه خریدهای جدیدشان خواهند بود. پس از انتقادات فراوان به ونگر و سسیاست های باشگاه در مورد عملکرد در بازار نقل و انتقالات، آرسنالی ها در روزهای آخر با جذب شکودران موستافی و لوکاس پرز خبرساز شدند. ونگر در این دیدار، مرته ساکر، گابریل، دنی ولبک، کارل جنکینسون، الکس آووبی و آرون رمزی را در اختیار نخواهد داشت. ضمن اینکه الکسیس سانچز که این هفته برای شیلی به میدان رفته است، تا روز جمعه به لندن بازنخواهد گشت و ممکن است به طور کامل در این دیدار به میدان برود.

ساوتهمپتونی ها اما درحالی پا به این دیدار میگذارند که در 3 دیدار اول فصل تنها به 2 امتیاز دست پیدا کرده اند. به نظر میرسد با از دست دادن سادیو مانه و گراتزیانو پله، این تیم با مربی جدیدش کلود پوئل، برای بازگشت به شرایط ایده آل نیاز به زمان خواهد داشت. سوفیانه بوفال خرید جدید این تیم احتمالا به علت عدم آمادگی کافی در این دیدار حاضر نخواهد بود. ضمن اینکه فریزر فارستر که در تمرینات ملی انگلیس مصدوم شده بود برای حضور در این دیدار وضعیت نامشخصی دارد. خبر خوب برای قدیس ها اما بازگشت رایان برترند مدافع چپ ملی پوش این تیم به میادین خواهد بود.

ترکیب احتمالی دوتیم

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

آرسنال نتوانسته در سه دیدار آخرش مقابل ساوتهمپتون در تمامی رقابت ها، گلی به ثمر برساند.سه بازی آخر ساوتهمپتون در لیگ برتر با کمتر از 2.5 گل به طور میانگین همراه بوده است.آرسنال در 11 بازی از 12 بازی آخر خانگی مقابل ساوتهمپتون شکست ناپذیر بوده است.کلود پوئل، مربی جدید ساوتهمپتون هنوز با این تیم در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا نکرده است.پیش‌بینی نتیجه بازی

کد 1405