برانکو : فردا با دوست ورزشی خود بازی می‌کنیم

برانکو : فردا با دوست ورزشی خود بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که رودرروی خبرنگاران تبریزی نشسته با صمیمیت به سئوالات آنها پاسخ داد . او ضمن احترام به تراکتور می گوید پرسپولیس هم یکی از بهترین هاست .

حرفهای او را بخوانید :

ما و تراکتور بهترین ها هستیم

اولین داربی بزرگ فردا در تبریز پیش روی ماست. ما و تراکتورسازی در حال حاضر بزرگ‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. نیازی نیست درباره توانایی و قدرت و کیفیت تیم تراکتورسازی صحبت کنم. آن‌ها در سال‌های اخیر مدام در رده‌های بالای جدول قرار داشته‌اند و امسال هم تیم بسیار خوبی را بسته‌اند.

تراکتور؟ آنها فوق العاده اند

سرمربی تیم تراکتورسازی سابقه قهرمانی در فوتبال ایران را دارد و سرمربی سابق تیم ملی ایران بوده است. او با دانش و تجربه زیاد تیمش را هدایت می‌کند.امسال هم در کنار ابراهیمی و بنگر و ادینهو، البته نام دیگر بازیکنان‌شان را نمی آورم و آینده‌دارترین دروازه‌بان ایران، اینها نشان می‌دهد چه تمرکز خوبی در تیم تراکتورسازی برای موفقیت وجود دارد.

کاش ورزشگاه یادگار بود و پر می شد

در بدو ورود به فرودگاه با استقبال باشکوهی روبه رو شدیم. ما فردا مقابل دوست ورزشی خود بازی می کنیم. متاسفانه هواداران زیادی در بازی فردا حضور ندارند. اگر در استادیوم اصلی شهر بازی می کردیم ورزشگاه پر می شد. تمام تلاشمان به خاطر هواداران است . وقتی بازی شروع شود دوستی کنار می رود و نبردی واقعی خواهیم داشت. اما دوستی زیباترین بخش ورزش است که هم قبل از بازی و هم بعد از بازی حاکم است. به همین خاطر خوشحال هستیم.

گولچ و امیری را نداریم

در مورد کیفیت زمین دنبال بهانه جویی نیستم و به دنبال توجیه در مورد مصدومیت بازیکنانم نیستم. زیرا گولج و وحید امیری هم در ترکیب تیم ما نیستند و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم و دوست داریم بازی مردانه‌ای فردا به نمایش بگذاریم و می‌دانید که چه رقابت حساسی بین تراکتورسازی و پرسپولیس است.

پانزده سال است با قلعه نویی دوست هستم

پانزده سال است با امیر قلعه نویی دوست هستم و به این دوستی افتخار می کنم. این دوستی بدون توجه به رقابتها ادامه خواهد یافت. همانطور که گفتم تراکتورسازی دوست ورزشی ما است و مطمئنم فردا هم تماشاگران و هم بینندگان بازی خوبی را خواهند دید.

ادامه دارد...