گواردیولا: به یونایتد حمله خواهیم کرد

گواردیولا: به یونایتد حمله خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم فصل را با سه برد متوالی شروع کرده و در صدر قرار دارند. پیش بینی می شود که این دربی جذاب تر از دربی فصل گذشته دو تیم در الدترافورد باشد که بدون گل خاتمه یافت.

گواردیولا در نشست خبری این بازی گفت:" من از تیمم یک بازی تهاجمی همراه با حفظ توپ و کنترل جریان بازی را می خواهم. فردا به یونایتد حمله خواهیم کرد اما نباید اجازه دهیم که این تیم به ما ضد حملات زیادی بزند. می دانیم فردا چگونه باید بازی کنیم و می دانیم که مقابل چه تیم خوبی بازی داریم.

سعی خواهیم کرد کارمان را به درستی انجام دهیم. تا بدینجای فصل، در مقاطعی بازی های بسیار خوبی ارائه داده ایم. نیمه اول بازی با وستهام و بازی در زمین استوا بخارست عالی بودیم. در مقابل استوک هم متوجه شدم که لیگ برتر تا چه اندازه دشوار است."

گواردیولا ادامه داد:" هم من و هم مورینیو به زمان نیاز داریم اما می دانیم که در چنین سطحی از فوتبال، فرصت زیادی به شما نمی دهند.

نتیجه دربی به شکل بازی خودمان بستگی دارد. همیشه گفته ام و بدین معتقد بوده ام که باید خوب بازی کنیم تا پیروز شویم.

بازی های رسمی اخیر یونایتد را دیده ام و باید بگویم که مثل ما بازی به بازی بهتر شده اند. یونایتد پر از بازیکنان مستعد است. آنها مارسیال را در خط حمله دارند که مهاجم سریعی است یا ماتا که بین خطوط عالی کار می کند و خطرناک است و همچنین کاپیتان با کیفیتی مثل رونی. در مورد توانایی های زلاتان هم شکی وجود ندارد. یونایتد یک تیم سطح بالاست؛ همانطور که همیشه بوده است."