ونگر: آینده ویلشر در آرسنال است

ونگر: آینده ویلشر در آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، ویلشر که در چند فصل اخیر بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده امیدوار است با درخشش در بورنموث بتواند به تیم سابق خود برگردد و ونگر نیز در نشست خبری امروز خود به وی چراغا سبز نشان داد.

ونگر در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" شخصا امیدوارم که جک ویلشر باقی دوران فوتبالی خود را در اینجا سپری کند. جک یک بازیکن با سطح جهانی است. لازم نیست که به من نشان دهد کیفیت این را دارد که در بورنموث بازی کند. فقط کافی است تا حس رقابت خود را بازیابد.

 من و جک با یکدیگر مکالمه ای داشتیم و او گفت که مانند گذشته نمی تواند تا بر سر جایگاهش در آرسنال بجنگد. احساس می کرد که آماده بازی است و من نمی توانستم هیچ تضمینی برای جایگاهش در آرسنال بدهم. فکر کردیم که این حرکتی منطقی است که به او فرصت دهیم تا خود را بازیابی کند.

در بعضی مراحل شما نیاز به رقابت دارید. چالش بزرگ برای جک بازی کردن بود و می توانستم عطش او برای به میدان رفتن را درک کنم. احساس کردم که این منطقی است. فراموش نکنید که او در فصل گذشته در بازی های بسیار کمی برای ما به میدان رفت. نمی توانید مدت زیادی از فوتبال دور باشید و به یک باره در سطح بالایی فوتبال بازی کنید. مسئله مهم این است که در فصل  جدید او فرصت این را دارد تا در بازی های زیادی ایفای نقش کند."