رئال مادرید تا سال 2018 نمی تواند خسه را بازگرداند

رئال مادرید تا سال 2018 نمی تواند خسه را بازگرداند

وبسایت رسمی برنامه نود - با تصمیم فیفا برای محروم کردن رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از دو پنجره بعدی نقل و انتقالات، این تیم با عواقبی مواجه شد که یکی از آنها به آینده خسه رودریگز مربوط می شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، خسه در تابستان امسال با مبلغ 23.5 میلیون یورو از رئال مادرید به پاریسن ژرمن پیوست. در آن زمان، رئال مادرید منتظر شنیدن نتیجه درخواست تجدید نظر خود به حکم فیفا بود و برنامه اولیه آنها این بود که باشگاهی پیدا کنند و خسه را به صورت قرضی به آنجا بفرستند. این گزینه توسط مدیران پی اس جی رد شد، و پیشنهاد فروش با حق بازخرید نیز با توجه عدم وجود چنین قانونی در لیگ فرانسه، منتفی شد. در نهایت خسه با قراردادی 5 ساله به فروش رسید اما بندی در قرارداد او گنجانده شد که به رئال مادرید اجازه می دهد اگر در آینده در صورت خواستن، او را بازگرداند.

با اینحال، تحت شرایط محرومیت رئال مادرید از سوی فیفا، این تیم قادر نخواهد بود رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کند چرا که از هرگونه معامله در فصل نقل و انتقالات که درگیر پول باشد محروم است، که یعنی اگر آنها قصد بازگرداندن خسه را داشته باشند باید تا سال 2018 صبر کنند تا این محرومیت به اتمام برسد.

1771