رئال مادرید می تواند 6 بازیکن قرضی خود را بازگرداند

رئال مادرید می تواند 6 بازیکن قرضی خود را بازگرداند

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید از سوی فیفا از فعالیت در دو پنجره آینده نقل و انتقالات محروم شده است اما این نمی تواند مانع از بازگشت بازیکنان قرضی این تیم شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در اینجا به بررسی و معرفی 6 بازیکن تیم رئال مادرید که به صورت قرضی در تیم های دیگر توپ می زنند می پردازیم:

مارکوس یورنته (آلاوز):

رؤیای او برای حضور در ترکیب اصلی تیم رئال مادرید تنها به سه بازی زیر نظر رافا بنیتز محدود شد - که یکی از آنها بازی معروف کوپا دل ری مقابل کادیز بود که وی 90 دقیقه کامل بازی کرد. با کاستیا، مارکوس یورنته کلاس و وقار و همچنین پای راست قدرتمند خود را در مرکز میدان نشان داد. او DNA مادریدیستا دارد: پدرش پاکو یورنته است و مهم تر از آن بردار زاده بزرگ پاکو خنتو، نوه گروسو و خواهر زاده جولیو یورنته بازیکن بسکتبال و خوزه لوئیز یورنته است.

بازی در تیم اصلی رئال مادرید: 3 بازی (131 دقیقه - بدون گل). | 62 بازی برای تیم کاستیا (3 گل).

بازی در دسته اول: 1. | بازی ملی: 3 بازی برای تیم زیر 19 ساله های اسپانیا.

بورخا مایورال (ولفسبورگ):

به دنبال فصل درخشانی که این بازیکن 19 ساله در کاستیا داشت و به دنبال آن در اولین بازی خود برای تیم اصلی امیدوار کننده ظاهر شد، قدم در جای پای بازیکنی چون دنی کارواخال گذاشت و راهی بوندس لیگا شد تا در تیم ولفسبورگ نشان دهد که اگر فرصت بازی مرتب به دست آورد چه توانایی هایی دارد. دو فصل پیش، مایورال در تمامی بازی ها رکورد 50 گل زده برای کاستیا، تیم ملی زیر 19 و 18 ساله ها را به ثبت رساند و همراه با تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیا به مقام قهرمانی اروپا دست یافت؛ اما فصل گذشته علیرغم اینکه اولین بازی رسمی خود را برای رئال مادرید انجام داد، خود را در سایه ماریانو دید، کسی که به سادگی در تیم دوم رئال مادرید خیره کننده عمل می کرد.

بازی در تیم اصلی رئال مادرید: 6 بازی (280 دقیقه) | 38 بازی برای کاستیا (17 گل).

بازی در دسته اول: 6. | بازی ملی: 2 بازی برای تیم زیر 21 ساله ها، 16 بازی در تیم زیر 19 ساله ها و 1 بازی برای تیم زیر 17 ساله ها.

وایخو (آینتراخت فرانکفورت):

رئال مادرید او را در سال 2015 از ساراگوسا به خدمت گرفت و در خرید او از همان فرمول خرید مارکو آسنسیو استفاده شد - به او اجازه داده شد تا یک سال به صورت قرضی در باشگاه خود باقی بماند. در مورد وایخو، او یکی از 4 کاپیتان مانوس بود. وایخو بخشی از تیم ملی زیر 19 ساله های اسپانیا بود که همراه با مایورال و آسنسیو در سال 2015 یونان قهرمان یورو شد. در طول دوران حضور در آینتراخت فرانکفورت او مطمئناً با مایورال روبرو خواهد شد. این مدافع هرگز در هیچ سطحی برای رئال مادرید بازی نکرده است.

بازی در تیم اصلی رئال مادرید: 0 بازی | بدون بازی برای کاستیا.

بازی در دسته دوم: 53 بازی (1 گل). | بازی ملی: 3 بازی برای زیر 21 ساله ها، 11 بازی برای زیر 19 ساله ها، 3 بازی برای زیر 17 ساله ها و 1 بازی برای زیر 16 ساله ها.

 دیگو یورنته (مالاگا):

او دومین فصل حضور خود در رقابت های لالیگا را شروع می کند، و سه بازی در تیم اصلی رئال مادرید انجام داده است. مورینیو در جریان پیروزی 4-2 مقابل اوساسونا '3 دقیقه به او فرصت بازی داد؛ تقریباً 12 ماه بعد هم آنچلوتی در دیدار مقابل آلمریا او را به جای فابیو کوئنترائو وارد زمین کرد. فصل گذشته به صورت قرضی در رایو توپ زد، و اعتبار خود به عنوان یک مدافع وسط را نشان داده و به نظر می رسد که در تیم مالاگا نیز جزو نفرات اصلی خوانده راموس باشد.

بازی در تیم اصلی رئال مادرید:  3 بازی ('65 دقیقه) | 63 بازی برای کاستیا و 29 بازی و یک گل برای رئال مادرید C در دسته سوم.

بازی در دسته اول: 37 بازی و 3 گل. |32 بازی در دسته دوم. | بازی ملی: یک بازی ملی و 5 بازی برای تیم زیر 20 ساله ها.

بورگوی (اسپورتینگ):

تیم دیگو یورنته و لوکاس وازکز در نسلی از بازیکنان که اخیراً در دسته پایین تر برای کاستیا بازی می کردند؛ او وقتی آنها به دسته پایین تر سقوط کردند در تیم ماند. وینگری که توانایی گلزنی هم دارد و تجربه های ارزشمندی در لالیگا کسب می کند. او فصل گذشته را به صورت قرضی در اسپانیول سپری کرد (بیشتر بازیکن تعویضی بود) و امسال به اسپورتینگ رفته و تاکنون در هر دو دیدار فصل به میدان رفته است.

بازی در تیم اصلی رئال مادرید: 0. |74 بازی برای کاسیا و 13 گل. | 38 بازی و 8 گل برای رئال مادرید C در دسته سوم.

بازی در دسته اول: 28 بازی و یک گل.

دی توماس (وایادولید):

این مهاجم جوان هیچ تجربه بازی در سطح اول لالیگا را ندارد اما در رقابت های کوپا دل ری برای رئال مادرید به میدان رفت (در دیدار مقابل کورنیا '15 دقیقه مانده به پایان بازی جای ایسکو را گرفت). دی توماس که در ماه اکتبر 22 ساله خواهد شد، در آخرین روز نقل و انتقالات به وایادولید پیوست به امید اینکه فرصت بازی بیشتری به دست آورد، چیزی که سال گذشته با حضور در کوردوبا از آن محروم شد.

بازی در تیم اصلی رئال مادرید: 1 ('15 دقیقه). | 62 بازی برای کاستیا و 14 گل. | 15 بازی برای رئال مادرید C و 8 گل.

بازی در دسته اول: 0.

پویا نیّری وند

1771