خدیرا به خاطر آنچلوتی و هواداران از رئال مادرید می‌رود

خدیرا به خاطر آنچلوتی و هواداران از رئال مادرید می‌رود

ادعای یک شبکه رادیویی:

خدیرا به خاطر آنچلوتی و هواداران از رئال مادرید می‌رود

مطابق اعلام یک رسانه اسپانیایی سامی خدیرا به دو دلیل اقدام به ترک رئال مادرید بعد از ۵ سال همکاری مشترک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس شمارش معکوس برای ترک کهکشانی‌ها توسط سامی خدیرا آغاز شده است. رسانه‌های اسپانیایی که در ماه‌های گذشته از اتمام دوره حضور هافبک آلمانی در جمع پایتخت‌نشین‌ها گزارش‌های بسیار منتشرکردند، حالا با نزدیک شدن تدریجی به زمان خاتمه قراردادش، حتی از دلایل ترک مادرید سخن می‌گویند.

براساس گزارش شبکه رادیویی کادنا، خدیرا به خاطر 2 عامل اساسی فصل آینده پیراهن رئال را دیگر به تن نخواهد داشت. نخستین عامل عدم تمایل و علاقه «کارلو آنچلوتی» به سبک بازی هافبک دفاعی ژرمنی‌ است.

مطابق این ادعا مربی صاحب نام ایتالیایی هیچگاه در دوران حضورش به عنوان مسئول فنی به وی به چشم یک بازیکن ثابت در ترکیب نگاه نکرده است. بازیکن با تجربه هرچند در مقاطعی با مشکل مصدومیت مواجه شده اما حتی در دوران پس از نقاهت و بازگشت به میدان، گزینه «شماره یک»‌کارلتو نبوده است.

دومین عامل عدم حمایت کافی از حضور خدیرا نزد رئالی‌ها بوده است. به باور بازیکن ژرمنی‌ در یکی، 2 سال گذشته با اوج‌‌گیری انتقادات و جبهه‌‌گیری‌های رسانه‌های اسپانیایی، هواداران رئال نیز متاثر از آن، به تشویق و حمایت از خدیرا نپرداخته‌اند و از این رو وی متقاعد شده باید ترک تیم کند.

وی که قراردادش تا تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 1394 ) است، اکنون مورد توجه چند تیم از جمله شالکه آلمان و آرسنال انگلیس است.