بارتومئو: قرارداد مسی با بارسلونا مادام العمر است

بارتومئو: قرارداد مسی با بارسلونا مادام العمر است

وبسایت رسمی برنامه نود - ماریا بارتومئو اعلام کرد قرارداد مسی با بارسلونا مادام العمر است.

به گزارش وب سایت نود، در حالیکه بارسلونا سرگرم مذاکره با لیونل مسی برای تمدید قراردادش می باشد، مدیر این باشگاه اسپانیایی در گفتگو با ESPN FC اظهار داشت برای بستن قرارداد با مسی، زمان هیچ معنایی ندارد زیرا مدت قرارداد و تعهد این بازیکن به بارسلونا همیشگی و مادام العمر است.

بنا بر اعلام مسئولان بارسلونا، قرارداد فعلی مسی تا ژوئن 2018 اعتبار دارد. اما تابستان امسال زمزمه هایی مبنی بر جدایی مسی از بارسلونا و حضور در لیگ برتر انگلیس به گوش می رسید؛ گمانه زنی های زیادی در مورد تمایل کاپیتان تیم ملی آرژانتین برای پیوستن به منچستر سیتی شنیده می شد. البته طی چند این چند هفته شایعات دیگری مبنی بر این منتشر شد که باشگاه نیوویل اولد بویز، تیم دوران نوجوانی مسی، قصد دارد پس از بازی های جام جهانی 2018 روسیه، مسی را ترغیب کند تا برای آنها بازی کند؛ و مسی هم در واکنش به این درخواست مسئولان تیم آرژانتینی شدیداً ابراز علاقه کرد. اما ماریا بارتومئو که این روزها درگیر مذاکره برای جلب رضایت مسی جهت تمدید قراردادش می باشد، در مصاحبه ای اختصاصی با ESPN FC گفت:

مسی تا هر زمان که دلش بخواهد می تواند در بارسلونا بازی کند. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است و از داشتن چنین بازیکنی در تیم بسیار خوشحال و ذوق زده ایم. او بازیکن بسیار مهمی هم برای باشگاه و هم برای هواداران، و از همه مهمتر برای خود فوتبال است. سعی ما اینست که طی ماه های آینده کار تمدید قرارداد او را نهایی کنیم. البته او با باشگاه بارسلونا قراردادی مادام العمر دارد. ما هیچ محدودیتی برای او در نظر نمی گیریم. اینکه مسی تا چه زمانی می خواهد بازی کند به نظر خود او بستگی دارد؛ او اکنون 29 ساله است و بازیکنی بسیار مستعد، بلند پرواز و کاملی است که می تواند سال های زیادی در میادین حضور داشته و بازی کند.

بارتومئو در مورد اینکه پیشتر انتظار داشت تا کار تمدید قرارداد مسی خیلی طولانی نشود، گفت:

البته دو طرف مذاکرات خود را ادامه خواهند داد، اما مسی همچنان در بارسلونا خواهد بود و در این تیم بازی خواهد کرد.

لیونل مسی آرژانتینی که چند ماه پیش از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرده بود، با روی کار آمدن مربی جدید تیم ملی در تصمیم خود تجدید نظر کرد و در دو بازی هفته گذشته آرژانتین در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی به میدان رفت و تک گل پیروزی بخش آلبی سلسته برابر اروگوئه را به ثمر رساند.

2081