میلان به دنبال استخدام مدیر ورزشی سابق اینتر

میلان به دنبال استخدام مدیر ورزشی سابق اینتر

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر ورزشی جدید باشگاه میلان تا اواخر هفته آینده انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش وب سایت نود، مارکو فاسونه قصد دارد تا هفته آینده مدیر ورزشی جدید باشگاه را منصوب کند و از ماسیمیلیانو میرابلی به عنوان اصلی ترین گزینه مورد نظر فاسونه نام برده می شود.

باشگاه میلان ایتالیا در فرآیند واگذاری به شرکت Sino-Europe Sports قرار دارد؛ این شرکت باشگاه بزرگ ایتالیایی را از شرکت Fininvest متعلق به سیلویو برلوسکونی خریداری کرده است. فاسونه هم از سوی شرکت خریدار چینی به عنوان ناظر فرآیند واگذاری باشگاه انتخاب شده و مشغول فعالیت است. در همین ارتباط شبکه اسکای ایتالیا گزارش داد که مارکو فاسونه قصد دارد در اسرع وقت مدیر ورزشی جدیدی برای روسونری انتخاب کند. گفته می شود ماسیمیلیانو میرابلی مدیر ورزشی سابق اینتر اصلی ترین گزینه برای احراز این پست می باشد؛ میرابلی به دلیل آنکه مالکان جدید اینتر ترجیح دادند تا فرد دیگری را به سمت مدیر ورزشی خود انتخاب کنند، از مجموعه باشگاه اینتر جدا شد.

از دیگر گزینه های احتمالی می توان به پائولو مالدینی بازیکن افسانه ای میلان اشاره کرد؛ اما بعید به نظر می رسد که مالدینی در حال حاضر تمایلی به همکاری با میلان داشته باشد. دیمیتریو آلبرتینی و آلساندرو کاستاکورتا هم از شانس انتخاب به عنوان مدیر ورزشی جدید برخوردار هستند.

2081