توصیه جرارد به هوادار لس آنجلس گالکسی: فکر رفتن به لستر سیتی را نکن

توصیه جرارد به هوادار لس آنجلس گالکسی: فکر رفتن به لستر سیتی را نکن

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان سابق لیورپول در پاسخ هوادار نوجوان لس آنجلس گالکسی که به او گفته بود آرزو دارد روزی در تیم لستر سیتی بازی کند، گفت اصلاً به این تیم نرو، حتی فکر بازی در این تیم را از هم سرت بیرون کن.

به گزارش وب سایت نود، یکی از هواداران تیم گالکسی آمریکا وقتی با استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول روبرو شد، از آرزوی خود برای بازی در تیم لستر سیتی گفت، اما جرارد جواب دلسرد کننده ای به او داد و از این هوادار نوجوان خواست در تصمیم و آروزی خود تجدید نظر کند.

گرچه لستر سیتی با همان یک عنوان قهرمانی که فصل پیش به دست آورد، باز هم تعداد قهرمانی هایش از استیون جرارد بیشتر است اما کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس قهرمان فصل پیش لیگ برتر انگلیس را تیمی بسیار متوسط و معمولی می داند. به نظر می رسد استیون جرارد هنوز هم به اهمیت کار بزرگ و فوق العاده روباهها در فصل گذشته لیگ برتر پی نبرده و آن را امری بسیاری عادی تلقی می کند؛ اتفاقی که خود این بازیکن در طول دوران حضورش در لیورپول هرگز موفق به انجام آن نشد و سرانجام هم با حسرت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس از این تیم خداحافظی کرد.

چند روز پیش یکی از هواداران لس آنجلس گالکسی وقتی استیون جرارد را از نزدیک می بیند در مورد آرزوی بازی در لستر سیتی می گوید که جرارد در واکنش به این حرف هوادار نوجوان می گوید:

حالا چرا لستر سیتی؟ چرا لیورپول یا رئال مادرید، نه؟ لستر سیتی اگر چه فصل پیش قهرمان لیگ انگلیس شده، اما یک تیم معمولی و متوسط است.

البته خنده های جرارد در هنگام گفتگو با این نوجوان به خوبی گویای این بود که وی این حرفها را به شوخی به زبان آورده و قصد اهانت و تحقیر روباهها را نداشت. در ادامه جرارد با این هوادار هم صحبت شده و حتی سربه سر هم تیمی خود یعنی رابی کین هم می گذارد و در مورد او می گوید:

همین رابی کین یکی از سه بازیکن برتر فوتبال جهان است؛ او در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، سه بازیکن برتر فوتبال جهان هستند.

استیون جرارد در پایان در مورد قهرمان دروان کودکی خودش گفت:

زین الدین زیدان ستاره فرانسوی تیم های یوونتوس و رئال مادرید قهرمان کودکی من بود.

2081