بارانی:به خاطر منصوریان و رحمتی دوست دارم استقلال دربی را ببرد

بارانی:به خاطر منصوریان و رحمتی دوست دارم استقلال دربی را ببرد

هافبک تیم پیکان گفت:شخصا سعی کرده ام بتوانم آنچه مدنظر مجید جلالی است را انجام بدهم.

صادق بارانی در گفت و گو با کاپ،درباره دیدار پیکان مقابل سپاهان اظهار داشت:تعطیلات لیگ برتر بدون تعصب به نفع ما بود.چون بازیکنان زیادی در آغاز فصل به ما اضافه شده بودند در این مدت به آنچه می خواستیم رسیدیم.امیدوارم مزد زحمات مان را در بازی با سپاهان بگیریم.

وی درباره روند نتیجه گیری پیکان در 4 هفته نخست گفت:به طور حتم هیچ یک از ما از نتایجی که گرفتیم راضی نبودیم.با این وجود نباید فراموش کرد در این 4 هفته با دو تیم مدعی قهرمانی بازی کردیم.امیدوارم از بازی سپاهان روند نتیجه گیری مان آغاز شود.

هافبک پیکان درباره اینکه آیا از عملکرد خود در فصل جاری راضی است یا نه اظهار داشت: هیچ بازیکنی نمی تواند بگوید صد در صد از خودش راضی است.مربیان باید بگویند که آیا من توانسته ام آنچه باید را ارائه بدهم یا نه.با این وجود شخصا سعی کرده ام بتوانم آنچه مدنظر مجید جلالی است را انجام بدهم.

بارانی درباره اینکه چه پیش بینی از دربی 83 دارد گفت:من بازیکن پیکان هستم و در درجه اول دوست دارم این تیم موفق باشد.با این وجود از آنجا که در تیم های پایه استقلال حضور داشتم به این تیم تعصب دارم.ضمن اینکه به خاطر منصوریان و رحمتی دوست دارم استقلال برنده دربی شود.