گابریل باربوسا با کادر مورد نظرش به شهر میلان خواهد رفت

گابریل باربوسا با کادر مورد نظرش به شهر میلان خواهد رفت

وبسایت رسمی برنامه نود - گابی گل با اعلام اینکه هفته آینده به شهر میلان سفر خواهد کرد اعلام کرد در این سفر کادری از افراد مورد اعتمادش همراه او خواهند بود.

به گزارش وبسایت نود، گابریل باربوسا هفته گذشته با مبلغ 29.5 میلیون یورو از سانتوس به اینتر میلان پیوست اما برای شرکت در دیدارهای انتخابی تیم ملی برزیل در این کشور ماند تا پس از این دیدارها به میلان سفر کند. بازیکن آینده دار برزیلی به تنهایی به کشور ایتالیا مسافرت نخواهد کرد و در این سفر گروهی همراه او خواهند بود. فیزیوتراپ اختصاصی او تیاگو لوبو، رییس تیم امنیتی باربوسا رودریگو دوس سانتوس و مدیر رسانه ای او از همراهان این بازیکن جوان خواهند بود. او در مصاحبه با گلوب اسپورت اعلام کرد:

هفته آینده به ایتالیا سفر خواهم کرد، بسیار خوشحالم که با همراهی افرادی که به آن‌ها اعتماد دارم می توانم به تیم جدیدم منتقل شوم، آن‌ها افراد با تجربه ای هستند و کمک های بسیاری به من کرده اند.

تیاگو لوبو، از سال 2002 به عنوان فیزیوتراپ رسمی باشگاه سانتوس فعالیت می‌کرد اما پس از انتقال گابریل باربوسا، به همراه او به ایتالیا خواهد رفت. لوبو در این مورد در مصاحبه با لانسنت اعلام کرد:

مسئله تنها یک شغل نیست بلکه مسئله سلامت یک قهرمان ورزشی است، من با باشگاه اینتر همکاری خواهم کرد و قرار نیست که توجه خاصی روی گابریل باربوسا داشته باشم. بخاطر پول از سانتوس جدا نشدم، بلکه بخاطر موقعیت حرفه‌ای مناسبی که برای پیشرفت داشتم به این تیم خواهم رفت.

همچنین رییس تیم امنیتی باربوسا در مورد انتقال او به ایتالیا اعلام کرد:

3 سال است که با گابریل همکاری می‌کنم و از انتقال، به همراه خانواده ام می‌توانم فرهنگ و زبان جدیدی را تجربه کنم، این یک فرصت استثنایی برای پیشرفت من بود.

1899