آمادگی ژوائو ماریو برای حضور در ترکیب اینتر

آمادگی ژوائو ماریو برای حضور در ترکیب اینتر

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوائو ماریو در آخرین جلسه تمرینی اینتر حاضر شد و پس از این تمرین اعلام کرد که می‌خواهد به بهترین نحو ممکن آماده حضور در ترکیب اینتر میلان در مصاف مقابل پسکارا بشود.

به گزارش وبسایت نود، این بازیکن پرتغالی که با مبلغ ثابت 40 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو مبلغ متغیر از اسپورتینگ لیسبون راهی اینتر میلان شد، امیدوار است در هفته سوم مسابقات سری آ بتواند برای تیم جدیدش به میدان برود. او در مصاحبه با کانال تلوزیونی اینتر میلان عنوان کرد:

از اینکه در اینتر حضور دارم بسیار خوشحالم، می‌خواهم به بهترین نحو ممکن آماده حضور در میدان بشوم تا در مقابل پسکارا برای اینتر به میدان بروم، جلسه تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و هم تیمی‌های جدیدم استقبال گرمی از من داشتند، امیدوارم بتواند درون زمین به آن‌ها کمک کنم.

اینتر میلان که در دو هفته ابتدایی سری آ با یک باخت و یک تساوی شرایط بسیار بدی در جدول مسابقات دارد، به دنبال نخستین پیروزی در هفته سوم مسابقات سری آ است، ماریو در این مورد افزود:

رقابت در فوتبال ایتالیا بسیار شدید است، باید مشکلاتمان را برطرف کنیم و بیش از پیش متحد شویم تا به اهدافمان دست یابیم. می‌خواهم از هوادارانمان درخواست کنم که صبور باشند و با حمایتشان به ما کمک کنند که بتوانیم تایج دلخواه آنان را به دست آوریم.

1899