نکات خواندنی از داربی شهر منچستر

نکات خواندنی از داربی شهر منچستر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد شنبه میزبان منچسترسیتی است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد شنبه در ورزشگاه الدترافورد میزبان منچسترسیتی است، داربی منچستر این فصل جذابیت دیگری را به خود می بیند، مورینیو و گواردیولا دوباره رودرروی یکدیگر قرار می گیرند، این در حالی است که هر دو تیم تا هفته چهارم رکورد 100% پیروزی دارند ولی در نهایت این رکورد برای یکی از دو تیم یا هر دو، از بین خواهد رفت.

نگاهی داریم به نکات آماری از جدال های اخیر دو تیم در الدترافورد در لیگ برتر؛

آخرین بازی دو تیم

دو تیم آخرین بار در الدترافورد در نوامبر سال گذشته در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آن مسابقه نه چندان جذاب و کم موقعیت، با تساوی 0-0 به پایان رسید. دیدار برگشت دو تیم در اتحاد، با پیروزی یونایتد به پایان رسید.

اولین داربی لیگ برتری در الدترافورد

یونایتد در اولین داربی شهر منچستر در الدترافورد در لیگ برتر، موفق شد سیتیزن ها را با نتیجه 2-1 شکست دهد، آن برد به لطف گل های هیوز و اینس به ثمر نشست.

تاریخی ترین لحظات

یکی از بهترین دیدارهای دو تیم در چند دهه اخیر، پیروزی 4-3 منچستریونایتد در داربی الدترافورد در سال 2009 بود، یونایتد در آن مسابقه سه بار جلو افتاد ولی هر سه بار سیتی بازی را به تساوی کشاند تا این که اوون در دقیقه 96 کار حریف را تمام کرد. دو پیروزی پر گل نیز برای دو تیم در سالهای اخیر ثبت شده است. سیتی در فصل 2011-2012 در الدترافورد یونایتد ده نفره را 6-1 شکست داد. شیاطین سرخ نیز نوامبر 1994 موفق شدند سیتزین های شوربخت را با حساب 5-0 شکست دهند.

بهترین گلزن در الدترافورد

بهترین گلزنان داربی در الدترافورد در لیگ برتر برای منچستریونایتد، وین رونی، اسکولز، کانتونا و کانچیلسکیس هستند که هریک سه گل را به ثمر رسانده اند.

کارت های قرمز

بازیکنان یونایتد در سالیان اخیر در الدترافورد، سه بار با کارت قرمز از سوی داوران جریمه شده است. روی کین، آلن اسمیت و ایوانز سه بازیکن اخراجی یونایتد در الدترافورد در داربی منچستر بوده اند.

جمعیت حاضر

در مجموع این سالها، حدود 1252252 نفر بازی یونایتد و سیتی را در الدترافورد در لیگ برتر از نزدیک تماشا کرده اند.

رکورد دو تیم در الدترافورد در لیگ برتر

19 بازی، ده برد برای یونایتد، پنج تساوی و چهار برد برای سیتی

2021