بارتومئو: بارسلونا پردرآمدترین، پرهوادارترین و بهترین باشگاه جهان خواهد شد

بارتومئو: بارسلونا پردرآمدترین، پرهوادارترین و بهترین باشگاه جهان خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر بارسلونا می گوید حضور تیم بانوان این باشگاه در لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا می تواند باعث ارتقاء جایگاه و اعتبار این تیم اسپانیایی شود.

به گزارش وب سایت نود، ماریا بارتومئو پیشنهاد حضور تیم بانوان بارسلونا در لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا را داد و اظهار داشت این اتفاق باعث می شود جایگاه و اعتبار باشگاه کاتالانی در ایالات متحده بیش از پیش ارتقاء یابد.

قهرمان فصل گذشته لالیگا در این هفته دفتر نمایندگی باشگاه خود در شهر نیویورک را با حضور بزرگانی چون هریستو استویچکوف، رونالدینیو و داوید ویا افتتاح کرد. بارتومئو در آیین گشایش دفتر نمایندگی باشگاه در کشور آمریکا، ضمن تأکید بر این مسئله که قصد دارد بارسلونا را به توسعه و شهرت بین المللی در سایر قاره های جهان هم برساند، اظهار داشت:

لیگ فوتبال بانوان آمریکا بسیار جذاب است؛ یکی از برنامه های آینده ما اینست که تیم فوتبال بانوان بارسلونا در در رقابت هایی با سطح کیفی بالا مثل لیگ آمریکا حاضر شوند و این مسئله به گسترش و توسعه اهداف بین المللی ما بسیار کمک خواهد کرد.

ماریا بارتومئو با اشاره به چشم انداز اقتصادی باشگاه مبنی بر درآمد سالیانه یک میلیارد یورو طی چند سال آینده گفت:

می خواهیم به همه نشان دهیم که بارسلونا چه تیمی است و قصد داریم در آینده به چه جایگاهی برسیم. هدف و آرزوی همه ما اینست که یک نهاد کاملاً جهانی، قابل تحسین و بسیار پرطرفدار داشته باشیم.

تیم فوتبال بانوان بارسلونا از سال 2012 چهار فصل متوالی قهرمان بلامنازع رقابت های دسته برتر فوتبال بانوان اسپانیا بود؛ اما فصل گذشته، آتلتیک بیلبائو توانست به این روند بارسلونا خاتمه داده و قهرمان فوتبال بانوان اسپانیا شود.

2081