داوید لوئیز: در هر پستی که مربی بخواهد بازی خواهم کرد

داوید لوئیز: در هر پستی که مربی بخواهد بازی خواهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس‌ازاینکه داوید لوئیز در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، از پاریسن ژرمن به تیم سابقش چلسی پیوست، این مدافع برزیلی حاضر است در هر پستی برای کونته به میدان برود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourtwo، داوید لوئیز پس از بازگشت به چلسی، از آمادگی برای بازی در هر پستی که مربی برایش در نظر دارد صحبت کرده است. این بازیکن که دو فصل پیش از چلسی به پاریسن ژرمن پیوسته بود، حالا با قراردادی 3 ساله به تیم سابقش بازگشته است.

صحبت‌های متعددی مبنی بر اینکه کونته در چه پستی از لوئیز استفاده خواهد کرد مطرح‌شده است، اما این مدافع برزیلی از آمادگی برای حضور در هر پستی که مربی برایش در نظر گرفته خبر داد. وی در این باره گفت:

"مهم نیست من در چه پستی بازی کنم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم و برای همین به چلسی برگشته‌ام. ما مربی خیلی خوبی داریم که توانایی‌های تاکتیکی بالایی دارد و برای هر بازی بهترین ترکیب را انتخاب می‌کند. اگر بخواهد با دو یا سه مدافع میانی بازی کنیم، من مشکلی نخواهم داشت. اگر مربی بخواهد از من استفاده کند، من آماده هستم در پست‌های مختلف بازی کنم.

دو فصل حضور در لیگ فرانسه برای این بازیکن دو قهرمانی در لیگ این کشور را به همراه داشته است. وی امیدوار است بتواند این روند را ادامه داده و به قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یابد. وی در این باره گفت:

  وقت آن فرارسیده که قهرمان جزیره شوم. امیدوارم در فصل جاری این اتفاق رخ دهد. من به‌سختی برای این موضوع تلاش می‌کنم و هدف ما در فصل جاری قهرمانی خواهد بود. ما در لیگ قهرمانان حاضر نیستیم، بنابراین تمام تلاشمان برای قهرمانی در لیگ و همین‌طور جام‌های داخلی خواهد بود.

گفتنی است داوید لوئیز می‌تواند در دیدار مقابل سوانسی، برای اولین بار تحت هدایت کونته به میدان برود.

1405