مارتینز: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم

مارتینز: از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرتو مارتینز در اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بلژیک به یک پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی بلژیک سه شنبه شب در اولین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر قبرس به پیروزی سه بر صفر دست یافت تا گام اول را محکم بردارد. در این بازی روملو لوکاکو (2 گل) و کاراسکو گل های تیم بلژیک را به ثمر رساندند.

روبرتو مارتینز در این دیدار نخستین بازی رسمی و دومین بازی به عنوان مربی تیم بلژیک را تجربه کرد. شاگردان مارتینز در اولین بازی با نتیجه دو بر صفر مغلوب اسپانیا شدند. مارتینز پس از بازی به خبرنگاران گفت:

در چنین شرایطی انتظار یک بازی آسان را نداشتیم، اما با سه گل پیروز شدیم، یک پنالتی و چند فرصت گلزنی را هم از دست دادیم. به علاوه، هیچ گلی را دریافت نکردیم. در دفاع بسیار خوب عمل کردیم و واکنش های مناسب و به موقعی نسبت به حریف داشتیم.

وی در مورد شرایطی کلی بازی و تیمش گفت:

به طور کلی تیم خوبی بودیم، و پیشرفت کرده ایم. این طبیعی است اما اکنون با سیستم جدیدی بازی می کنیم و از عملکرد شاگردانم بسیار خوشحالم. ما باید چندین جنبه از بازی و عملکرد خود را تقویت کنیم. اما به طور کلی از نگرش و تلاش بازیکنانم در سیستم جدید بسیار خوشحالم. هواداران هم حمایت خوبی از ما داشتند و از اینکه با چنین نتیجه ای به خانه خواهیم رفت بسیار راضی ام.

تیم ملی بلژیک در دیدار بعدی خود در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی به مصاف تیم های بوسنی و هرزگوین و جبل الطارق خواهد رفت.

2081