صحبت های ادگاردو بائوسا پس از تساوی تیمش مقابل ونزوئلا

صحبت های ادگاردو بائوسا پس از تساوی تیمش مقابل ونزوئلا

به گزارش ورزش 11، ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین در واکنش به تساوی 2 - 2 شاگردانش در خانه ونزوئلا که در آن لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته به‌دلیل مصدومیت حضور نداشت، گفت:

من با خیالی آسوده پایم را از زمین بازی بیرون گذاشتم، چون دیدم که بازیکنانم چطور برای جبران باخت 2 بر صفر و گل‌‌های خورده، تلاش کردند. یکسری چیزها هستند که باید در تیم ما درست شوند و قبل از بازی بعد که دوباره کنار هم جمع شویم، آن مسائل را گوشزد خواهیم کرد.

بائوسا که تیمش با قبول تساوی در خانه ونزوئلا از صدر به رده سوم جدول رده‌بندی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه سقوط کرد، ادامه داد:

اولین گلی که زدیم روند بازی را تغییر و به ما اجازه داد که ورق را برگردانیم. ما نمی‌خواستیم بازی را 2 بر صفر ببازیم و به همین دلیل توانستیم خودمان را نجات دهیم. از حالا به آنچه پیش روی‌مان قرار دارد فکر خواهیم کرد. چیزهای فراوانی وجود دارد که باید فکری به حال‌شان کرد.

سرمربی آلبی‌سلسته تأکید کرد:

ما همان ونزوئلایی را دیدیم که انتظارش را داشتیم. یک تیم با شیوه بازی مستقیم که به قدرت روندون تکیه کرده بود، اما هیچ یک از این‌ها مارا غافلگیر نکرد. بارش باران بازی را برای ما بهتر کرد، چون حرکت توپ روی چمن روان‌تر شد. وضعیت چمن زمین بازی اصلاً تعریفی نداشت. ما با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین شدیم، اما ونزوئلا کارمان را سخت کرد. ما با قبول ریسک‌های فراوان، امید داشتیم که از این بازی امتیاز بگیریم و در نهایت موفق به انجام این کار شدیم.