دنی بلیند: حیف از دو امتیازی که پرید

دنی بلیند: حیف از دو امتیازی که پرید

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی هلند به خاطر از دست دادن دو امتیاز حساس پس از تساوی برابر سوئد ابراز تأسف کرد.

به گزارش وب سایت نود، تیم های هلند و سوئد سه شنبه شب در اولین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. مارکوس برگ در دقیقه 43 برای سوئد و اسنایدر هم در اواسط نیمه دوم برای هلند گلزنی کردند.

دنی بلیند سرمربی تیم ملی هلند که در چند بازی آخر نتایج خوبی کسب نکرده و تحت فشار رسانه ها و هواداران قرار دارد، شب گذشته باز هم نتوانست نتیجه دلخواه را به دست آورده و فشارها بر روی او و تیمش به اوج خودش رسیده است. هلند هفته گذشته در یک دیدار خانگی برابر یونان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و در برابر سوئد هم به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت. دنی بلیند پس از پایان بازی به تلویزیون هلند گفت:

پیش از گل ثانیه های پایانی که داور آن را نپذیرفت، باید کار را تمام می کردیم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و باید با نتیجه 3 یا 4 بر یک پیروز می شدیم اما با این تساوی دو امتیاز را از دست دادیم. اکنون باید همه چیز را فراموش کنیم که در این بازی نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

از سوی دیگر اسنایدر کاپیتان تیم ملی هلند هم اعتقاد داشت که هلند شایسته کسب سه امتیاز بازی بود:

کمی بدشانس بودیم. به ویژه در نیمه اول که بازی بهتری نسبت به حریف انجام می دادیم. فکر می کنم تیم ما سزاوار انتقاد به خاطر نحوه بازی است اما خود ما هم از این مسئله خوشحال نیستیم. ما شکست نخوردیم اما باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

2081