سوئد 1-1 هلند؛ فرار از شکست با گل اشنایدر

سوئد 1-1 هلند؛ فرار از شکست با گل اشنایدر

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان دنی بلیند در نخستین بازی انتخابی جام جهانی روسیه با گل وسلی اشنایدر از شکست در خانه سوئد گریختند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های سوئد و هلند در دور نخست مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در گروه اول قاره اروپا از ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 14: نخستین موقعیت جدی بازی نصیب هلند شد. پرومز و یانمات همکاری خوبی با هم انجام دادند که به سانتر زیبای یانمات منجر شد اما ضربه سر ضعیف کلاسن که در موقعیت خوبی قرار داشت به راحتی نصیب دروازه بان سوئد شد.

دقیقه 26: یانسن در موقعیت مناسبی پا به توپ شد و یک ضربه پرقدرت به سمت دروازه سوئد شلیک کرد اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل خوب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 43: مارکوس برگ در یک موقعیت مناسب توپ را از استروتمن گرفت و با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه هلند را باز کرد.

دقیقه 67: یانمات وارد محوطه جریمه سوئد شد و کنج دروازه این تیم را هدف گرفت اما دروازه بان سوئد ضربه این بازیکن را مهار کرد. توپ در برگشت به اشنایدر رسید و این بازیکن توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 91: هلند در آخرین لحظات بازی توسط ضربه سر باس دوست به گل رسید اما شادی بازیکنان این تیم با سوت داور که این گل را به دلیل خطا روی بازیکن سوئد مردود اعلام کرد ناتمام ماند.

 2031