سوئیس 2-0 پرتغال؛ شکست سلسائو در گام نخست به سمت جام جهانی

سوئیس 2-0 پرتغال؛ شکست سلسائو در گام نخست به سمت جام جهانی

وبسایت رسمی برنامه نود - از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، دو تیم پرتغال و سوئیس به مصاف هم رفتند که در نهایت قهرمان اروپا 

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم در نخستین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در گروه B رقابت ها با قضاوت آقای متئو لاهوز از اسپانیا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با دو گل از سد قهرمان اروپا عبور کرده و گام اول را محکم بردارد. در غیاب کریستیانو رونالدو شاگردان فرناندو سانتوس به مشکل برخوردند.

در '20 دقیقه نخست بازی پرتغال توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت هایی هم روی دروازه حریف خلق کرد که راه به جایی نبرد.

دقیقه '24 (1-0)(بریل امبولو): ضربه ایستگاهی ریکاردو رودریگز از پشت محوطه با واکنش ناقص و اشتباه پاتریسیو و مدافعان پرتغال همراه شد تا در ریباند امبولو با ضربه سر دروازه پرتغال را باز کند.

دقیقه '30 (2-0)(آدمیر مهمدی): ضد حمله ای سریع از سوی سوئیسی ها با سه بازیکن شکل گرفت و در نهایت روی پاس به بیرون زمینی سفروویچ از سمت راست، مهمدی صاحب توپ شد و با ضربه ای فنی و دقیق توپ را به گوشه بالای دروازه پاترسیو فرستاد.

دقیقه '37: حرکت ترکیبی بازیکنان پرتغال از سمت چپ با پاس پشت پای نانی به گریرو همراه شد، اما ضربه خطرناک این مدافع پیش تاخته با برخورد به پای بازیکن حریف با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '2+90: گرانیت ژاکا، بازیکن باشگاه آرسنال با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

به این ترتیب پرتغال با شکست در گروهی که تیم های لتونی، آندورا، جزایر فارو و مجارستان هم در آن حضور دارند، در قهر جدول قرار گرفت چرا که نتایج دو بازی دیگر 0-0 و 1-0 به اتمام رسیده است.

1771