داوید سیلوا: برای پیروزی به اولدترافورد خواهیم رفت

داوید سیلوا: برای پیروزی به اولدترافورد خواهیم رفت

وبسایت رسمی برنامه نود - داوید سیلوا می‌گوید منچسترسیتی در دربی هفته آینده شهر منچستر در ورزشگاه اولدترافورد، برای کسب تساوی به میدان نخواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، هافبک 30 ساله سیتزن‌ها در بازی مقابل لیختن‌اشتاین موفق شد برای تیم ملی اسپانیا 2 گل به ثمر برساند و پس از بازی‌های خوب تحت هدایت گواردیولا، با شرایط خوبی پای به دربی می‌گذارد.

در این دیدار، ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا برای اولین بار در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که گواردیولا در این بازی نمی‌تواند از مهاجم آماده خود، سرخیو آگرو به دلیل محرومیت استفاده کند. بااین‌حال اما سیلوا معتقد است که تیمش برای برد به اولدترافورد می‌آید. وی دراین‌باره گفت:

ما در فصل جدید شروع بسیار خوبی داشتیم و این بازی باید دیداری فوق‌العاده‌ای باشد، ولی ما برای مساوی به میدان نخواهد رفت.. ما می‌خواهیم پیروز شویم. در چند سال گذشته در این ورزشگاه شرایط خوبی داشته‌ایم. می‌دانیم با چه حریف دشواری روبه‌رو هستیم ولی برای تساوی بازی نخواهیم کرد.

گفتنی است منچستریونایتد در حالی شنبه هفته آینده دربی شهر منچستر را میزبانی خواهد کرد که هردو تیم از سه دیدار ابتدایی فصل، سه پیروزی کسب کرده‌اند.

1405