هوودس: ترسی از رویارویی با توماس مولر ندارم

هوودس: ترسی از رویارویی با توماس مولر ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - بندیکت هوودس می‌گوید در دیدار شالکه مقابل بایرن‌مونیخ، ترسی از رویارویی با توماس مولر نخواهد داشت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourTwo، بندیکت هوودس مدافع تیم فوتبال شالکه، معتقد است مشکلی از بابت رویارویی با توماس مولر در دیدار جمع شب دو تیم ندارد. مولر که در یورو 2016 تورنمنت ضعیفی را پشت سر گذاشت، در دیدار تیمش برابر نروژ مجددا به فرم خوبش بازگشت و توانست 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رسانده و گل سوم را هم پایه‌ریزی کند. بااین‌حال هوودس می‌گوید بابت فرم خوب مولر نگرانی نخواهد داشت. وی دراین‌باره گفت:

من از مولر هراسی ندارم، چراکه قرار نیست در مصافی تک‌به‌تک به میدان برویم. همه ما میدانیم بایرن بهترین تیم آلمان است و ما باید بازی خیلی بهتری نسبت به دیدار مقابل فرانکفورت به نمایش بگذاریم.

درعین‌حال مولر به هوودس هشدار داده است که شب سختی را در پیش رو دارد. وی در این زمینه گفت:

در چند روز اخیر من و بندیکت در این مورد صحبت کرده‌ایم. صرفاً باید بگویم برنامه‌های بزرگی برای بازی جمعه‌شب داریم و بازی آسانی برای بندیکت نخواهد بود. من هرگز به توانایی گلزنی خودم شک نداشته‌ام. همیشه مواقعی بوده است که اوضاع خوب پیش نرود اما من مجددا آرام و با اعتمادبه‌نفس هستم.

دو تیم شالکه و بایرن‌مونیخ در چارچوب هفته دوم بوندسلیگا، جمعه‌شب به مصاف هم خواهند رفت.

1405