فولاد خوزستان در فکر ساحل آرامش

فولاد خوزستان در فکر ساحل آرامش

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از اینکه فصل قبل موفق نشد جایگاه خوبی در جدول کسب کند سعی کرده با گزینه بومی نعیم سعداوی و بازیکنان بومی چون جماعتی، عبدالله کرمی، اهل شاخه، وکیا ، عبدالله زاده، حبیبی نژاد و ... تیم جدیدی روانه میدان کند.

لازمه نتیجه گرفتن تیم جدید مطمئنا فرصت دادن است، در ٤ هفته ابتدایی نتایج خوبی کسب نشده و تقویت این تیم در دستور کار قرار گرفت.

فولاد خوزستان اکنون نیازمند آرامش مدیریتی ى کادرفنی است تا این آرامش بتواند به بازیکنان درون زمین انتقال پیدا کند.

صحبت های بازیکن سابق دیروز تیم ملی درباره مدیرعامل فولاد، اژدری زاده کمی عجولانه بوده  و مطمئنا ناراحتی قدیمی دلیل آن بوده است.

اینکه اژدری زاده را مدیر غیر فوتبالی و غیر ورزشی بدانیم  بی انصافی است، اژدری زاده بیش از یک سال است با نظر هیات مدیره فولاد و مدیران این شرکت جایگزین دهکردی مدیرعامل برجسته فوتبالی کشور شده است. او چندین سال است در سمت های مختلف باشگاه فولاد به فعالیت پرداخته که از جمله آن مدیرعاملی باشگاه فولاد نوین، حضور در کمیته انضباطی  و ... است.

فولاد نوین در زمان مدیریت اژدری زاده ابتدا قهرمان لیگ دو کشور شد و سپس با همکاری با سید کوروش موسوی توانست قهرمان لیگ یک شود.

در ادامه این تیم در لیگ دسته یک هم موفقیت هایش را تکرار کرد و به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد؛ اتفاقی که باعث شد سهمیه مهمی در خوزستان باقی بماند و شاید اگر بدور از الزامات مدیران درون استان این سهمیه به استانی دیگر فروخته می شد در آمدی بیش از ١٥ میلیارد تومان برای باشگاه به همراه داشت.

فولادنوین فروخته شد اما بازیکنانی چون بیت سعید، زبیدی، عاشوری، جانفزا، عقیل کعبی که از این تیم رشد کردند همراه استقلال خوزستان دیگر نماینده استان خوزستان قهرمان مسابقات لیگ برتر شدند.

کارنامه تمامی مدیران عامل دارای نقاط ضعف و قدرت است و باید کارشناسی شود، کارنامه اژدری زاده نیز از این قائده مستثنی نیست اما در سالیانی که بسیاری از مدیران غیر ورزشی به فوتبال ایران تحمیل شده اند شاید نشستن اژدری زاده بر صندلی مدیریت که سالیان سال سابقه همکاری با دهکردی را داشته بهترین گزینه باشد.

فولادی ها امیدوارند با خریدهای جدید، آرامش تیمی و انسجام سکوها از وضعیت کنونی رهایی یابند، باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای فولاد در ادامه می گیرد.