طرح نوشت؛ انتقاد مدیربرنامه توره از پپ گواردیولا

طرح نوشت؛ انتقاد مدیربرنامه توره از پپ گواردیولا

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه‌های یحیی توره، بازیکن منچسترسیتی، معتقد است رفتار گواردیولا با این بازیکن باعث خواهد شد هواداران آفریقایی سیتی کاهش پیدا کنند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، پس از آمدن گواردیولا به منچسترسیتی، این هافبک ساحل‌عاجی مازاد بر نیاز تیم اعلام‌شده است و نامش در لیست این تیم برای لیگ قهرمانان اروپا دیده نمی‌شود. حالا دیمیتری سلوک مدیر برنامه‌های توره معتقد است هواداران آفریقایی سیتی، از این تیم روی‌گردان خواهند شد. وی در این باره گفت:

به خاطر تصمیم گواردیولا، آن‌ها میلیون‌ها هوادار در کشورهای آفریقایی را از دست خواهند داد. آن‌ها طرفدار منچستریونایتد خواهند بود خیلی از مردم آفریقا میگویند دیگر هرگز بازی‌های سیتی را از تلویزیون دنبال نخواهند کرد.

یحیی می‌تواند از ماه ژانویه با دیگر تیم‌ها مذاکره کند. او پیشنهادهای زیادی خواهد داشت؛ تیم‌های چینی و آمریکایی خواهان وی هستند. اما ما پیشنهاد‌های زیادی از انگلیس و اروپا خواهیم داشت. او شرایط خیلی خوبی دارد و وزنش را نیز حدود ۷ کیلوگرم کم کرده است. شاید این برای گواردیولا کافی نیست، اما زلاتان هم (در بارسلونا) برای او کافی نبود. در ژانویه خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد. سه ماه دیگر زمان داریم و مشکلی نیست. یحیی خیلی حرفه‌ای است.

2021