پیش بازی سوئد - هلند؛ لاله‌های نارنجی به دنبال شروعی تازه

پیش بازی سوئد - هلند؛ لاله‌های نارنجی به دنبال شروعی تازه

وبسايت رسمي برنامه نود - هلند کار خود در مرحله مقدماتي جام جهاني روسيه را با ديداري دشوار در خانه سوئد آغاز مي کند.به گزارش وبسايت نود، هلند که اميدوار است ناکامي بزرگش در مرحله مقدماتي يورو 2016 را تکرار نکند کار خود براي صعود به جام جهاني 2018 را امشب ساعت 23:15 در خانه سوئد آغاز خواهد کرد. هلند در حالي پاي به اين بازي مي گذارد که فشارها روي دني بليند پس از شکست خانگي 1-2 در ديدار دوستانه مقابل يونان افزايش يافته است.

اخبار تیم

دني بليند عنوان کرده تغييرات زيادي در ترکيب تيمش نسبت به بازي مقابل يونان ايجاد نمي کند. سيلسن احتمالا جانشين زوئت در درون دروازه مي شود و فن ديک ممکن است جاي بروما و يا بليند را در خط دفاعي بگيرد. ران فلار هم به دليل مصدوميت در تمرينات در اين بازي حضور نخواهد يافت.

ترکیب احتمالی هلند: زوئت/سیلسن، ولتمن، ویلمس، بروما، بلیند، استورتمن، اشنایدر، وینالدوم، برگوییس، پرومس، یانسن

آمار و ارقام مسابقه

هلند و سوئد از نخستين ديدار خود در سال 1903 در 18 بازي به مصاف يکديگر رفتند. هر دو تيم در هفت بازي پيروز شدند اما سوئد در اخرين ديدار دو تيم در مرحله مقدماتي يورو 2012 پيروز شد.لاله هاي نارنجي کار خود در مرحله مقدماتي يورو 2016 را با شکست در خانه جمهوري چک آغاز کردند و در نهايت از صعود به اين رقابت ها بازماندند. آغاز ضعيف در مقدماتي جام جهاني ممکن است براي دني بليند به قيمت از دست دادن شغلش تمام شود. يک نمايش خوب و کسب پيروزي مقابل سوئدي که ديگر زلاتان ابراهيموويچ را در اختيار ندارد مي تواند کمک بزرگي به هلند در مسير رسيدن به روسيه بکند.2031