آنتونیو کونته خواستار بازگشت آندرس کریستنسن به چلسی شد

آنتونیو کونته خواستار بازگشت آندرس کریستنسن به چلسی شد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه کریستنسن این فصل را نیز همانند فصل گذشته به صورت قرضی در بروسیا مونشن گلادباخ خواهد گذراند، گزارش‌هایی مبنی بر درخواست آنتونیو کونته، مربی چلسی منتشر شده است که او خواستار بازگشت این بازیکن به تیم چلسی در فصل آینده است.

به گزارش وبسایت نود، بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه اکسپرس، بروسیا مونشن گلادباخ  این بازیکن دانمارکی را به مدت دو سال به صورت قرضی در اختیار داشت، حال به نظر می‌رسد مسئولین این تیم آلمانی در نظر دارند با رقمی حدود 21 میلیون پوند قرارداد این مدافع 20 ساله را دائمی کنند. عملکرد درخشان کریستنسن باعث شده است تا از او به عنوان یکی از با استعدادترین مدافعین وسط اروپا یاد کنند. در حالیکه خبر علاقه باشگاه آلمانی به این بازیکن منتشر شده است، به نظر می‌رسد آنتونیو کونته علاقه ای به فروش این بازیکن با استعداد نخواهد داشت و خواستار بازگشت او به استمفورد بریج در فصل آینده شده است. مربی ایتالیایی پس از ورودش به باشگاه چلسی همواره به دنبال تقویت خط دفاع این تیم بوده است اما با توجه به عدم وجود گزینه مناسب در پنجره نقل و انتقالات، این مربی نتوانست به اهداف خود برسد. در حالیکه چلسی در فصل نقل و انتقالات میچی باتشوایی و انگولو کانته را به خدمت گرفت، اما در خرید کالیدو کولیبالی و لوناردو بنوچی شکست خورد تا مربی ایتالیایی نتواند آنگونه که دلخواهش بود خط دفاع چلسی را تقویت کند. با این حال با توجه به مصدومیت کورت زوما، جان تری و گری کیهیل تنها گزینه های کونته برای پست دفاع وسط بودند تا در روز پایانی نقل و انتقالات این باشگاه لندنی مجبور به بازگرداندن داوید لوییز به ترکیب تیمش شد. با توجه به سن بالای لوییز، تری و کیهیل، به نظر می رسد که آنتونیو کونته به بازگشت کریستنسن و جوانتر کردن خط دفاعی این تیم امیدوار خواهد بود.

کریستنسن در 31 دیدار برای مونشن گلادباخ در بوندس لیگا به میدان رفته است و توانست در 60 درصد از نبردهای رو در رو به پیروزی برسد و متوسط دقت پاس 87 درصد را از خود به جای گذاشت تا در نهایت به همراه تیمش به مقام چهارم بوندس لیگا دست یابد.

1899