ونتورا: وراتی خودش را ثابت کرد

ونتورا: وراتی خودش را ثابت کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی ایتالیا از عملکرد مارکو وراتی در بازی دیشب برابر رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی فوتبال ایتالیا در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه مقابل رژیم صهیونیستی به برتری 3 بر یک دست یافت. ونتورا سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا پس از این بازی از عملکرد مارکو وراتی تمجید کرد.

وراتی که تیمش در این دیدار حدود 35 دقیقه را 10 نفره بازی کرد، در مورد عملکرد وراتی به Rai Sport گفت:

همه می گویند که وراتی نمی تواند در این پست بازی کند اما او ارزش های بالای خودش را نشان داد. او مدت زمان طولانی به دلیل مصدومیت دور از میادین بود که در این بازی ثابت کرد که تا چه اندازه برای تیم ما بازیکن مهمی است. وقتی تیم شما در بازی های دشواری مثل مقدماتی جام جهانی 10 نفره می شود، کار برای شما بسیار دشوارتر خواهد بود. پس از اخراج کیه لینی ده دقیقه ای را خیلی بد بازی کردیم اما پس از آن به بازی برگشتیم.

ایتالیا در بازی دیشب با گل های پله، کاندره وا و ایموبیله توانست حریف خود را شکست دهد؛ گل سوم ایتالیا در دقایق پایانی و در شرایطی به ثمر رسید که این تیم ده نفره بود. ونتورا در مورد یک سوم پایانی بازی که تیمش ده نفره بود گفت:

هنوز باید کارهای زیادی در تیم انجام دهیم. اگر پذیرفته ایم که ما یک تیم هستیم، پس باید همیشه شجاعت خود را نشان دهیم. منظور من این نیست که تیم ما عالی بود در این بازی هم گلی مشابه گل بازی با فرانسه دریافت کردیم. ما به عنوان یک تیم کار می کنیم؛ و برد و باخت ما هم در قالب یک تیم خواهد بود.

وی در پایان درباره بازی بعدی تیم ایتالیا در برابر اسپانیا هم گفت:

امیدوارم در بازی بعدی برابر بتوانیم به لحاظ فیزیکی و جسمانی پیشرفت خوبی داشته باشیم؛ در این صورت می توانیم بازی بهترین نسبت به امشب انجام دهیم.  

2081