14 مدال جهانی برای کیک بوکسینگ ایران

14 مدال جهانی برای کیک بوکسینگ ایران

وب سایت رسمی برنامه نود- تيم كيك بوكسينگ ايران در مسابقات هنرهای رزمی جهان 2016- آلمان موفق به کسب 4 مدال طلا ، 2 نقره و 8 برنز شد.

به گزارش سایت نود، این مسابقات با حضور ٨٠٠ ورزشکار در رده هاى سنى نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پيشكسوتان  در روز‌های  13و١٤ شهريور در شهر كسينگن آلمان برگزار شد.

در تیم ایران منصور صادقى در وزن ٧٥  کیلو و استايلK-1،  عادل سعيد  دروزن٩٠ کیلو و استايل K-1 به مدال طلا دست پیدا کردند. اسلام عبدى و معرفت جمالى هم در رده پیشکسوتان صاحب مدال طلا شدند.

در بخش زنان سميه قمرى دروزن ٦٥ كيلو و مرجان امينى كاوه در وزن ٧٥  کیلو دو مدال نقره تیم ایران را به دست آوردند تا هر دو شرکت کننده زن تیم ایران، جز مدال آوران باشند.

سید سعيد ميرمحمدي دروزن ٩٠+ و حميد رضا وليئي در وزن ٧٥ كيلو و استايل K-1 به مدال‌های برنز دست پیدا کردند.

 تیم ایران در رده پیشکسوتان توسط مجید عابدین(85 کیلو) ، کورش اسدی(60 کیلو) و و آروین علیپور به سه مدل برنز دیگر هم دست پیدا کرد.

 در استایل لایت کنتاکت هم ناصرقلي‌پور و آیدین آيدين عليپور دیگر برنزی‌های تیم ایران بودند.

در رده سنی جوانان هم  پوريا عرب دروزن ٩٠ كيلو به مدال برنز دست یافت. علی غفاری به عنوان سرمربی این تیم را برای مسابقات آلمان هدایت کرد. همچنین فریبرز برشی هم به عنوان داور در این مسابقات حضور داشت. تیم ایران بعدازظهر امروز به ایران بازگشت.