قاضی پور:هاله نور ندارم که بازی بزرگ را پیش بینی کنم

قاضی پور:هاله نور ندارم که بازی بزرگ را پیش بینی کنم

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قهرمانی تراکتورسازی در ایران خواسته ما نیست.

نادر قاضی پور در گفت وگو با کاپ، درباره دیدار روز شنبه تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار داشت: تراکتورسازی محبوب تبریز است و همه ما این تیم را دوست داریم. بنده نیز همیشه به این تیم علاقه مند بوده ام. ما دوست داریم تراکتورسازی قهرمان شود اما نه قهرمان ایران بلکه قهرمان باشگاه های جهان. 

وی افزود: امیدوارم بازی با پرسپولیس مردانه باشد و از تماشاگران تراکتورسازی می خواهم به پرسپولیسی ها احترام بگذارند و در نهایت تیم محبوب تراکتور برنده بازی شود.

این نماینده مجلس درباره نگرانی هایی که بابت ورزشگاه کوچک تراکتورسازی وجود دارد گفت: بنده اصلا نگران نیستم زیرا این بازی بدون مشکل برگزار خواهد شد. این حرف که ممکن است تماشاگران مانع برگزاری درست مسابقه شوند را قبول ندارم. من می دانم مردم آذربایجان مردمان قانونمندی هستند. 

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از نتیجه بازی چیست بیان داشت: بنده هاله نور ندارم که نتیجه بازی بزرگ را پیش بینی کنم. امیدوارم تراکتورسازی برنده شود. 

قاضی پور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تماشاگر بازی خواهد بود گفت: برنامه ام این است که بروم. دوستان لطف کرده و من را دعوت کرده اند.