ژیرو: قربانی محبوبیت بنزما شده ام

ژیرو: قربانی محبوبیت بنزما شده ام

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم ملی فرانسه علیرغم سه گلی که در رقابت های یورو 2016 به ثمر رساند، همچنان با استقبال شایسته ای از روی سکوها مواجه نبوده و نیست.

به گزارش وب سایت نود، الیور ژیرو مهاجم تیم ملی فرانسه همچنان درگیر این مسئله است که چرا هواداران تیم ملی همچنان علاقه خود را نسبت به کریم بنزما مهاجم پیشین فرانسه نشان می دهند اما هیچ استقبالی از این بازیکن به عمل نمی آورند.

ژیرو که در تیم آرسنال توپ می زند در یورو 2016 سه گل برای فرانسه به ثمر رساند و فرانسه توانست بدون حضور بنزما به فینال یورو 2016 راه یابد؛ کریم بنزما به دلیل مسائل حاشیه ای که برای متئو والبوئنا ایجاد کرده بود از ترکیب تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو کنار گذاشته شد.

در جریان برگزاری رقابت های یورو برخی از تماشاگران ژیرو را هو کرده و عقیده داشتند که این مهاجم نتوانسته جای خالی کریم بنزما را پر کند. ژیرو در این باره به Le Parisien گفت:

همان موقع هم می دانستم که آنهایی که مرا هو می کنند با من مشکلی ندارند، بلکه هوادار و طرفدار بنزما هستند. من فصل بسیار خوبی را در آرسنال سپری کرده بودم و چنین برخوردی از سوی هواداران بسیار ناامید کننده بود.

الیویر ژیرو در پاسخ به این سئوال که آیا او قربانی شرایط کریم بنزما شده است، گفت:

بهرحال من مسئول مشکلاتی که برای بنزما پیش آمده نیستم و به هیچ وجه درک نمی کنم که چرا این مسائل برای من پیش بیاید.

الیویر ژیر در 56 بازی ملی موفق به زدن 21 گل شده است.

2081