ونتورا: سفری جدید با ایتالیا آغاز کرده ام

ونتورا: سفری جدید با ایتالیا آغاز کرده ام

سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل رژیم صهیونیستی در چارچوب بازی های انتخابی جام جهانی شرکت کرده است.

به گزارش کاپ،سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت:

ایده هایمان کمابیش روشن است، ما فقط باید از خصوصیاتمان به بهترین نحو استفاده کنیم. من واقعا هیچ نگرانی ندارم و اعلام می کنم آنچه که پس از بازی با فرانسه گفتم این بود که عملکردمان نسبت به نتیجه بازی، نقاط منفی کمتری داشت. ما از بازیکنانمان به صورت خصوصی و عمومی تعریف کردیم، زیرا این یک بازی دوستانه بود و آماده سازی تیم ظرف سه روز کار ساده ای نبود.

وی در خصوص بازی با رژیم صهیونیستی و نتیجه بازی گفت:

نتیجه بازی مهمتر از خوب بازی کردن است و چیزی است که شمرده می شود، بنابراین ما باید بر روی آنچه که واقعا مهم است تمرکز کنیم و این یک بازی متفاوت خواهد بود. کاری که ما کردیم تلاش برای قرار گرفتن در موقعیت های خاص بود. واضح است که بازیکنان در طی سه روز واقعا تلاش کردند. آنچه که من در حال حاضر انتظار دارم پیشرفت تیم در زمینه سرعت بخشیدن به بازی به عنوان بخشی دیگر از حمله تیم است. من نمی دانم در دیدار فردا چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. من مایلم که تصور کنم اگر از نظر عملکرد گامی رو به جلو برداریم، منتج به کسب نتیجه دلخواه خواهد شد.

در دیدار مقابل فرانسه به نظر می رسید که بازیکنان حریف سریعتر بودند و از نظر آمادگی در وضعیت بهتری قرار داشتند. ونتورا در این خصوص گفت:

ما تنها دو هفته از مسابقات سری آ را سپری کرده ایم و آمار به وضوح این مسئله را نشان می دهد. اگر شما به 10 سال گذشته نگاه کنید، فکر می کنم ما فقط یک بار از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به مرحله گروهی صعود کرده ایم، به این دلیل که تیم های ما کارشان را دیر شروع کردند و در نتیجه سطح آمادگیشان نسبت به کشورهای دیگر کمتر بوده است.

سرمربی ایتالیا در باره اینکه آیا تیمش از تیم آنتونیو کونته در یورو 2016 الگوبرداری کرده است یا نه، گفت:

من نمی توانم در خصوص یورو 2016 صحبت کنم، ما یک سفر جدید را آغاز کرده ایم و من نمی خواهم مقایسه ای انجام دهم.