دیدار لیونل مسی با کمدین آرژانتینی

دیدار لیونل مسی با کمدین آرژانتینی

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی که به دلیل مصدومیت مجبور شد زودتر از موعد اردوی تیم ملی را ترک کند، پیش از سفر به بارسلونا با کمدین آرژانتینی، مینگوئیتو دیدار کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا‌، مسی در این دیدار بیش از همیشه از زندگی شخصی اش صحبت کرد و همچنین از بازگشتش به تیم ملی و دلایلش برای تغییر رنگ موهایش صحبت کرد.

کمدین آرژانتینی پیش از دیدار فینال کوپا آمریکا سنتناریو تلاش کرده بود تا با یادآوری معنای حضور تیم ملی ارژانتین در 3 فینال پیاپی در 3 سال، تا حدی فشار موجود روی بازیکنان آلبی سلسته را کاهش دهد. او در پیام خود پیش از این دیدار عنوان کرده بود:

امیدوارم آرژانتین قهرمان این مسابقات شود، ولی در صورت شکست، باز هم برای آن‌ها دست خواهم زد و با روی باز به آن‌ها خوشامد خواهم گفت. ما آرژانتینی‌ها نیاز داریم تا یاد بگیریم تا با باخت کنار بیاییم.

لیونل مسی پس از شنیدن این پیام، تصمیم گرفت با او صحبتی داشته باشد، مسی در مورد پیام او اعلام کرد:

وقتی پیامت را دیدم، برایم جالب و تکان دهنده بود چرا که تمامی بازیکنان آرژانتین به آن نیاز داشتند.

تغییر دادن رنگ موها:

دوران سختی را پشت سر گذاشتم و احساس کردم باید مدتی استراحت کنم و همه چیز را تغییر دهم و دوباره از صفر شروع کنم.

دلایل خداحافظی از تیم ملی:

حسی بود که در آن موقع داشتم. رختکن ما ویران شده بود و احسا می کردم که زمانم در تیم ملی آرژانتین به پایان رسیده است و نتوانسته ام از موقعیت‌هایی که داشته ام استفاده کنم. برای قهرمانی تلاش بسیار کردیم و بسیار به آن نزدیک بودیم اما در نهایت نتیجه به دست آمده مایوس کننده بود.

قهرمانی با آرژانتین:

ما 3 فینال پشت سر هم را تجربه کردیم و تجارب زیادی از این دیدارها کسب کرده‌ایم. هرچند نتیجه های بدست امده نا امید کننده بوده اند اما انگیزه بالایی در ما ایجاد کرده اند.

1899