هونگ بو:کاملا آماده دیداربا ایران هستیم/طول میکشد که تیم اول آسیا شویم

هونگ بو:کاملا آماده دیداربا ایران هستیم/طول میکشد که تیم اول آسیا شویم

سرمربی تیم ملی چین گفت: کاملا آماده دیدار با ایران هستیم. 

به گزارش کاپ، گائو هونگ بو در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: کاملا آماده دیدار با ایران هستیم. باز هم تکرار می کنم به عنوان یک مربی ورزشی ما باید همگی در زمین مسابقه به خوبی انجام دهیم. اگر این کار صورت بگیرد می توانیم در همه دیدارها بر رقبا فائق شویم.

وی افزود: بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند و خوشبختانه مصدومی نداریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. مردم به ما روحیه دادند. ممکن است تغییراتی نسبت به بازی قبل داشته باشیم. 

سرمربی چین خاطرنشان کرد: تیم ما همیشه در حال بازی کردن است. 23 بازیکن دارم که می توانند مثل سرباز برای تیم ما به میدان بروند. هدف ما این است که بتوانیم قلب مردم مان را خوشحال کنیم و در دیدار فردا به برتری برسیم. 

وی درباره وو لی بازیکن تیمش اذعان داشت: او یک بازیکن بسیار حرفه ای است که شوت های بسیار خوبی میزند و بازیکن بسیار سطح بالایی است. او 25 سال دارد اما تجربه بسیار فراوانی دارد و از لحاظ فیزیولوژیکی هم می تواند کمک حال مان باشد. 

سرمربی چین درباره ادعای کی روش مبنی بر اینکه شانس چین برای صعود از این گروه بیش از ایران است تاکید کرد: ما تنها یک بار به جام جهانی صعود کردیم. اعتقاد دارم که ما در آسیا در حال پیشرفت هستیم اما مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید که تیم اول آسیا شویم. امیدوارم بازیکنانم بتوانند در بازی فردا بهترین نمایش خود را داشته باشند.

سرمربی چین همچنین خاطرنشان کرد: لیگ حرفه ای چین با سرعت عجیب و غریبی در حال پیشرفت کردن است. بازی سختی مقابل ایران داریم اما در همه نقاط با بازیکنانم کار کردم و میدانم که از بازی فردا چه می خواهیم.

هونگ بو در پایان گفت: من سرمربی تیم هستم و مسئولیت تکنیکی و تاکتیکی تیمم بر عهده من است. همه همکارانم به من در این راه کمک می کنند و باید بازیکنان را از هر لحاظ آماده مسابقات کنم و آنها را تشویق کنیم که برای خودشان و کشورشان بجنگند و مبارزه کنند. به همین دلیل به آنها افتخار می کنم. در نهایت آرزو دارم بازی فردا تماشاگرپسندانه باشد.