یواخیم لوو: کاش مولر در یورو گلزنی می کرد!

یواخیم لوو: کاش مولر در یورو گلزنی می کرد!

وبسایت رسمی برنامه نود - علیرغم دو گلی که توماس مولر در بازی دیشب برابر نروژ به ثمر رساند، یواخیم لوو مربی آلمان گفت کاش مولر در یورو 2016 گلزنی می کرد.

به گزارش وب سایت نود، توماس مولر مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ در پیروزی دیشب آلمان برابر نروژ موفق شد دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند، اما با اینحال یواخیم لوو به عملکرد ضعیف و دور از انتظار این مهاجم پرداخت و گفت کاش مولر این گلها را در یورو می زد.

توماس مولر در رقابت های یورو 2016 موفق به گلزنی نشد و حتی در ضربات پنالتی برابر ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی یکی از ضربات آلمان را هم از دست داد. اما یواخیم لوو مربی آلمان پس از بازی دیشب برابر نروژ گفت ظاهراً موتور گلزنی توماس مولر چند ماهی دیر روشن شده؛

بسیار خوب و مطمئن بازی کردیم؛ به هیچ وجه فرصت خودنمایی به نروژ ندادیم و آنها اصلاً فرصت گلزنی نداشتند. در مورد گلزنی توماس مولر هم بگویم که دوست داشتم این گلها را در رقابت های قهرمانی اروپا در فرانسه می زد نه این بازی. در یورو 2016 مولر تلاش زیادی کرد و فرصت های بسیاری هم داشت اما موفق به گلزنی نشد. البته تیم ما برابر فرانسه کارآیی لازم را اصلاً نداشت و همین مسئله بزرگ باعث شکست و حذف ما از این رقابتها شد.

شاید ضعیف ترین بازیکن تیم ملی آلمان در بازی دیشب ماریو گوتسه بود که خیلی ناامید کننده ظاهر شد؛ یواخیم لوو درباره این بازیکن گفت

باید به گوتسه فرصت بازیابی داد، او به زمان نیاز دارد و باید چند بازی برای تیم ملی انجام دهد تا بتواند به جایگاهی که از او انتظار می رود برسد.

2081