پوشش کامل روز آخر فصل نقل و انتقالات (زنده)

پوشش کامل روز آخر فصل نقل و انتقالات (زنده)

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه 15 شهریور روز پایانی نقل و انتقالات در فوتبال ایران است و تیم های مختلف این فرصت را دارند تا در این روز آخرین تلاش های خود را با تکمیل تیم های خود انجام دهند. برای پیگیری آخرین خبرها، گمانه زنی ها و نقل و انتقالات فوتبال ایران همراه ورزش سه باشید:

پادوانی استقلالی می‌شود

لئوناردو پادوانی پس از کش و قوس های فراوان توانست رضایت نامه خود را از باشگاه سپاهان دریافت کند تا برای استقلالی شدن مشکلی نداشته باشد. پادوانی که پیش از این با آبی ها به توافق رسیده بود، تا ساعت 24 امروز مهلت دارد قرارداد خود با آبی ها را رسمی کند. پادوانی در نفت تهران نیز شاگرد منصوریان بود و حالا بعد از یک سال این بار با پیراهن استقلال مجددا استقلالی خواهد شد.

پرسپولیس - کرملا چعب و رامین

برانکو ایوانکوویچ که عمده تغییرات تیمش را در ابتدای فصل انجام داده بود، با توجه به بازگشت رامین رضاییان به ایران، بار دیگر قرارداد مدافع راست ملی پوش تیمش را تمدید کرد و البته رضا کرملا چعب، مهاجم تیم ملی جوانان را نیز به ترکیب خود اضافه کرد. آنها در روز پایانی نقل و انتقالات با توجه به شرایط لیست خود تغییری ایجاد نخواهند کرد. هر چند همچنان گمانه زنی درباره فسخ قرارداد با آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم وجود دارد و باید تا ساعات پایانی در انتظار آن ماند.

پورقاز ماندنی شد

علی رغم صحبت هایی که مبنی بر جدای پورقاز و پیوستن به یکی از تیم های دیگر شده بود، با صحبت های پورموسوی این بازیکن ترجیح داد در استقلال خوزستان بماند. البته حضور احتمالی پادوانی در استقلال تهران می تواند مزید بر علت باشد چرا که استقلال تهران مشتری اصلی پورقاز بود.

یک سرخابی دیگر در خونه به خونه

رضا نورمحمدی که در ابتدای فصل پس از جدایی از پرسپولیس راهی سیاه جامگان شد تنها چهار هفته در میان شاگردان فرهاد کاظمی دوام آورد و طی روزهای گذشته قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. شنیده ها حاکی از این است که کاپیتان پیشین پرسپولیس مانند حنیف عمران زاده، مازیار زاع، پژمان نوری و محسن فروزان که سابقه حضور در میان سرخابی های پایتخت را دارد به زودی راهی بابل خواهد شد تا به جمع شاگردان مرزبان اضافه شود.

استقلال خوزستان؛ ورودی تعطیل!

استقلال خوزستان امروز یکی از خلوت ترین تیم های لیگ برتر خواهد بود؛ استقلالی های خوزستان لیست بالای ٢٣ سال شان پر شده است. حضور فریرا کایون مهاجم برزیلی در این تیم منتفی شده است و تنها ورودی این تیم وحید شیخ ویسی بود که به جای امید سینگ وارد لیست شد. گودرز داوودی دروازه بان جوان و خوش اتیه استقلال خوزستان علی رغم پارگی رباط صلیبی در لیست پورموسوی باقی ماند.