روزنامه های امروز جهان/ تب سرخ ملی

روزنامه های امروز جهان/  تب سرخ ملی

در این مطلب نگاهی به روزنامه‌های ورزشی معتبر اروپا می‌اندازیم.

به گزارش کاپ، روزنامه «گاتزتادلواسپورت»چاپ ایتالیا با انتشار عکسی از دوناروما، سنگربان نوجوان میلان در آغوش جی‌جی بوفون افسانه‌ای  از تیتر «شوخی نیست» در اشاره به پیشنهاد رئال‌مادرید به دوناروما برای حضور در این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی استفاده کرد. درخشش دنی پدورسای اسپانیایی و والنتینو روسی ایتالیایی در موتوجی‌پی و فرمول یک هم از دید این روزنامه پنهان نمانده است.

روزنامه «کوریره‌دلواسپورت» عکسی از لئوناردو بونوچی همراه 4 جام‌جهانی ایتالیا منتشر کرده و از بازی تیم ملی این کشور مقابل رژیم صهیونیستی در اولین بازی مقدماتی جام‌جهانی 2018 نوشته است. خبری مبنی بر تلاش میلان برای خرید «بادلی» بازیکن موثر فصل گذشته سری A در فصل نقل و انتقالات زمستانی به چشم می‌خورد و عملکرد ماریو بالوتلی جنجالی در روزهای ابتدایی حضور در نیس زیردذره‌بین رفته است.

 روزنامه «آس» چاپ اسپانیا هم در جو بازی‌های ملی قرار گرفته و ضمن انتشار عکسی از اردوی تیم ملی اسپانیا از تیتر «نقش خوب» استفاده کرد و از قول لوپتگی، سرمربی جدید لاروخا نوشت که تیمش لیختن‌اشتاین را دست‌کم نمی‌گیرد و با تمام قدرت راهی اولین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 می‌شود. احتمال تمدید قرارداد بیل تا سال 2020 وجود دارد و رئال‌مادرید خواهان همکاری طولانی‌مدت با اوست.

«ال‌موندو دپورتیو»، ریز اخبار در مورد لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا را تعقیب کرده و از تیتر «مسی آرام» در توصیف اولین روزهای بازگشت او به تیم ملی کشورش بهره برده است.درخشش روزبرگ، راننده آلمانی تیم مرسدس در دور جدید رقابت‌های فرمول یک در پایین جلد بخشی را به خود اختصاص داده؛ همان طور که در قسمت بالای صفحه اصلی، بازی تیم ملی اسپانیا در مقدماتی جام‌جهانی 2018 مقابل لیختن‌اشتاین مورد اشاره قرار گرفته است.

روزنامه«مارکا» هم اولین بازی تیم ملی اسپانیا در مقدماتی جام‌جهانی 2018 را به عنوان سوژه جلد اتتخاب کرده است. تیتر «شروع یک رویا» کنار عکسی از آسنسیو قرار گرفت. ادامه تب و تاب رقابت‌های تور دوچرخه‌سواری «وئلتا» در بخش بالای جلد دیده می‌شود و البته به وضعیت کیلور ناواس و احتمال حضور او در بازی بعدی رئال‌مادرید هم پرداخته شده است. مارکا، بازی با لیختن‌اشتاین را نبردی دشوار برای اسپانیا می‌داند.