مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا/ اسپانیا خامه روی کیک را می‌بلعد

مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا/  اسپانیا خامه روی کیک را می‌بلعد

قهرمان یورو 2012 برای برتری بر رقیب امشب خود کار چندان دشواری ندارد.

به گزارش کاپ، در دومین شب هفته اول رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا، نوبت به رونمایی از اسپانیا و ایتالیا با مربیان جدیدشانمی‌رسد.

اسپانیا در دومین بازی رسمی خوان لوپتگی، روی نیمکت مربیگری‌اش کاری به آسانی بازی دوستانه چند روز پیش دارد چون رقیب تیمی به نام لیختن‌اشتاین است که در شکست خوردن با اختلاف گل دورقمی متخصص نشان می‌دهد! تیم صد و شصت و پنجم آخرین رنکینگ فیفا سابقه دریافت 11 گل از مقدونیه را هم دارد پس اسپانیا امشب می‌تواند روی شکستن رکورد بهترین پیروزی ملی تاریخ خود حساب کند؛ آن‌ هم با وجود جوانانی مانند آلکاسر و نولیتو. 

 بازنده مطلق 

 بازی امشب در زمین اسپانیا، هفتمین رویارویی تاریخ 2 تیم است و مطابق انتظار در 6 بازی قبلی، 6 برد، 23 گل زده و بسته نگه داشتن دروازه نصیب قهرمان سابق اروپا شده است. این بازی اما با چند نبرد قبلی تفاوت دارد. ایکر کاسیاس، سنگربان اسطوره‌ای تیم پس از سال‌ها حتی روی نیمکت هم قرار ندارد چون برای اولین بار از زمان اوج‌گیری اصلا به تیم ملی دعوت نشده است.اسپانیا بدون او هم مشکلی بابت بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل تیمی در حد لیختن‌اشتاین ندارد اما برای بازی‌های آتی و به خصوص جدال بزرگ گروه مقابل ایتالیا نیاز به تقویت بیش‌تر در خط دفاعی را حس می‌کند.بازگشت کاستای بداخلاق به خط حمله به اندازه کافی اوضاع خط آتش تیم را بهبود بخشیده است. تنها مشکل تیم فعلی، کمبود تجربه است که با راهنمایی بزرگان تیم حل می‌شود.اوضاع برای لیختن اشتاین به این خوبی نیست. بوچل و وایسر، 2 لژیونر تیم تنها بازیکنان دارای قابلیت معجزه‌آفرینی مقابل اسپانیا هستند.

ترکیب احتمالی

تیم ملی اسپانیا: دخئا، مارتینس، پیکه، راموس، آلبا، ماتا، بوسکتس،کوکه، سیلوا، موراتا، نولیتو

 لیختن‌اشتاین

ژله، رچ‌اشتاینر، پولورینو، کافمن، بورگ‌میر، ویسر، هاسلر، کریستین، مارتین بوچل، سالانوویچ، مارسل بوچل

 سایر بازی‌ها

گروه چهارم: گرجستان- اتریش، صربستان- جمهوری ایرلند، ولز- مولداوی

گروه هفتم: آلبانی- مقدونیه، رژیم صهیونیستی- ایتالیا

 گروه نهم: کرواسی- ترکیه، فنلاند- کوزوو، اوکراین- ایسلند