اسلواکی 0-1 انگلیس؛ پیروزی شاگردان آلاردایس در لحظات پایانی

اسلواکی 0-1 انگلیس؛ پیروزی شاگردان آلاردایس در لحظات پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - انگلیس در نخستین بازی تحت هدایت سم آلاردایس در آخرین لحظات موفق شد در خانه اسلواکی ده نفره به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اسلواکی و انگلیس از ساعت 20:30 در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه در گروه ششم قاره اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. این دو تیم در مرحله گروهی یورو 2016 با هم دیدار کردند که آن بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

انگلیس: هارت، واکر، استونز، کاهیل، رز، دایر، هندرسون، استرلینگ، رونی، لالانا، کین

ذخیره ها: اسمالینگ، هیتون، واردی، استوریج، والکات، کلاین، درینک واتر، آنتونیو، مک کارتی، آلی، جاگیلکا

اسلواکی: کوژاسیک، پکاریچ، اشکرتل، دوریکا، گرگوس، هوبوکان، همشیک، اسونتو، ماک، دوریس، پکوووسکی

لحظات حساس بازی

دقیقه 37: نخستین موقعیت جدی بازی روی اشتباه دنی رز نصیب اسلواکی شد اما دوریس نتوانست سانتر زیبای پکاریچ را به گل تبدیل کند.

دقیقه 39: توپ روی سردرگمی مدافعان اسلواکی در داخل محوطه جریمه به استرلینگ رسید اما ضربه این بازیکن با اختافی اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57: مارتین اشکرتل که یک کارت زرد دریافت کرده بود به دلیل خطا روی هری کین با دومین کارت زرد مواجه شد تا اسلواکی با ده نفر بازی را دنبال کند.

دقیقه 66: رونی از فاصله دور دروازه اسلواکی را هدف گرفت اما دروازه بان این تیم که جلو آمده بود توانست ضربه کاپیتان انگلیس را مهار کند. توپ در برگشت به استرلینگ رسید اما کوژاسیک موفق شد ضربه او را به کرنر بفرستد.

دقیقه 76: انگلیس از برتری نفری خودش استفاده کرد و فشار خودش را بیشتر کرد. این تیم تا آستانه با کزدن دروازه اسلواکی پیش رفت اما ضربه تماشایی لالانا به تیر دروازه برخورد کرد. 

دقیقه 90: انگلیس توسط والکات به گل رسید اما داور این گل را به برخورد توپ به استوریج که در آفسایذ قرار داشت مردود اعلام کرد.

دقیقه 95: شاگردان آلاردایس در اخرین حمله خود سرانجام به گل رسیدند. توپ در شلوغی محوطه جریمه به لالانا رسید و این بازیکن توانست دروزاه اسلواکی را در دقیقه 95 باز کند.