گرشاسبی:با ورود تاج،مشکل اسپانسر باشگاه ها حل می شود

گرشاسبی:با ورود تاج،مشکل اسپانسر باشگاه ها حل می شود

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: به زودی علی اکبر طاهری هم حکمش را دریافت می کند.

حمید گرشاسبی در گفت و گو با کاپ،درباره جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت:در این نشست مسائل زیادی مطرح شد. درباره بازی های دوستانه و مسائل فنی که به  برانکو ارجاع داده می شود و ایشان تصمیم آخر را می گیرد. سرپرست باشگاه هم به عنوان مجری سیاست های هیات مدیره تصمیمات را عملی می کند. 

وی در ادامه افزود: به جز یک نفر از اعضا که در سفر خارج از کشور بود بقیه در جلسه امروز حضور داشتند. درباره بحث اسپانسرینگ باشگاه ها هم با صحبت هایی که انجام شد و ورود رییس فدراسیون مسائلش حل می شود. استقلال، پرسپولیس و تراکتور بزرگترین تیم های ایران هستند و باید مشکلاتی از این دست نداشته باشند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت مدیرعاملی طاهری و اینکه وی برخلاف افتخاری هنوز با حکم سرپرست فعالیت می کند خاطرنشان کرد: آقای افتخاری به یکباره حکم مدیرعاملی شان امضا شد و به زودی علی اکبر طاهری هم حکمش را دریافت می کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

گرشاسبی در پایان درباره پیش بینی اش از عملکرد کاروان پارالمپیک در ریو اذعان داشت: پیش بینی ما این است که کاروان منسجم و آماده پارالمپیک بتواند نتایج بهتری را از پارالمپیک 2012 کسب کند. انشاالله که نتایج خوبی به دست بیاید و مردم ایران راضی باشند.