نظمی:کیفیت پایین چمن یادگار شایعه است/امنیت در تبریز برقرار است

نظمی:کیفیت پایین چمن یادگار شایعه است/امنیت در تبریز برقرار است

مدیرکل ورزش استان آذربایجان شرقی گفت:اینکه در یک بازی دوستانه یکسری اتفاقات افتاده و سر یک بازیکن شکسته دلیلی نمیشود که بگوییم ورزشگاه تراکتورسازی امنیت ندارد.

جمشید نظمی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه بالاخره چه زمانی زمین چمن یادگار امام آماده بهره برداری می شود اظهار داشت: من نمیتوانم زمان دقیقی را بگویم. برخی از دوستان قول هایی را می دهند که نمی توانند به آن عمل کنند و به خاطر همین نزد مردم وجهه خوبی ندارند اما من هر زمان که چمن ورزشگاه آماده شد اعلام می کنم که تیم ها می توانند در آن به میدان بروند.

وی درباره اینکه حرف و حدیث های زیادی درباره ورود چمن به ایران مطرح شده عنوان کرد: همان طور که گفتم بهتر است تا زمانی که این چمن به ایران نیامده و از آن بهره برداری نشده صحبت بیشتری انجام ندهیم. هر رسانه به تعبیر خود تحلیلی می نویسد و هنوز این چمن به ایران نیامده همه آن را نقد می کنند.

مدیرکل ورزش استان آذربایجان شرقی درباره برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اینکه کیفیت چمن وارداتی پایین تر از آن چیزی است که اعلام شده تصریح کرد: هنوز چمنی به ایران نیامده که کیفیت آن را ارزیابی کنیم. افرادی که اظهارنظر می کنند فقط براساس ذهنیت ها و شایعاتی که وجود دارد صحبت هایشان را انجام می دهند و به فکر تبعات آن نیستند. البته آدم بیکار زیاد داریم که می نشینند و این شایعات را به خورد مردم می دهند. حتی خود من هم نمی دانم کیفیت این چمن دقیقا چطور است. نمیدانم چطور برخی از دوستان در این باره اظهارنظر می کنند.

نظمی درباره محل برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته پنجم بیان داشت: ما خیلی در انتخاب مکان برگزاری این بازی دخیل نیستیم. هیات فوتبال و خود باشگاه تراکتورسازی صاحب نظر هستند و می توانند محل برگزاری مسابقه را تعیین کنند. ما هم جلساتی را برگزار کردیم اما در نهایت تصمیم گیرنده اصلی خود باشگاه تراکتورسازی است.

وی درپایان در واکنش به نگرانی پرسپولیسی ها از امنیت ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گفت: نگرانی وجود ندارد. اینکه در یک بازی دوستانه یکسری اتفاقات افتاده و سر یک بازیکن شکسته دلیلی نمیشود که بگوییم این ورزشگاه امنیت ندارد. قبل از این چند بازی رسمی هم آنجا برگزار شده و مطمئن باشید این بازی هم بدون مشکل انجام می شود.