سپید رود در رشت مثل تراکتورسازی در تبریز است

سپید رود در رشت مثل تراکتورسازی در تبریز است

کاپیتان تیم سپیدرود رشت گفت: ما آمده بودیم که تثبیت شویم، اما هنوز هیچی نشده انتظار صعود از ما پیدا کرده اند.

سهیل حق شناس کاپیتان و بهترین گل زن تیم سپید رود در گفت و گو با کاپ اظهار داشت: 14 سال سابقه حضور در تیم سپید رود را دارم و پوست و استخوانم از این تیم است.

وی در خصوص شرایط تیم سپید رود اظهار داشت: مردم رشت عاشقانه سپیدرود را دوست داشته و دوست دارند. نه الان که در لیگ یک است. برای مردم رشت فرقی ندارد که سپید رود در چه لیگی باشد. آنها عاشق این تیم هستند. به نظر من سپیدرود در رشت یه جورایی قابل مقایسه است با تیم تراکتورسازی در تبریز که هوادارانش در هر حالی این تیم را دوست دارند.

حق شناس در خصوص این که حالا دیگر تیم ها که مقابل این تیم هستند روی او زوم خواهند کرد یا خیر گفت: طبیعی است الان که 5 گل در 5 بازی زده ام مدافعان تیم های مقابل با تمرکز بیشتری روی من زوم کنند. اما زیبایی کار اینجاست که در شرایط سخت هم بتوان گل زد.

کاپیتان سپید رودی ها در پاسخ به این سئوال که آقای گل خواهد شد یا خیر گفت: آقای گلی بدون نتیجه تیمی لذتی ندارد. برای گل زدن تلاش می کنم نه برای آقای گلی. سعی می کنم با گل زدن تلاش دیگر هم تیمی هایم را به ثمره نهایی برسانم.

وی با اشاره به پشت سر گذاشته شدن بازی های این تیم به یکسری از تیم های بزرگ گفت: این خصیصه تیم سپیدرود است که با تیم های بزرگ بهتر بازی کند. شاید ما در برابر تیم های گمنام تر بیشتر مشکل داشته باشیم. اما بازی کردن مقابل تیم های بزرگ را خوب بلدیم.

بهترین گل زن سپید رودی ها در خصوص صعود این تیم به لیگ برتر نیز گفت: روزی که مجوز حضور در لیگ یک را گرفتیم، تثبیت در این رقابت ها را هدفگزاری کردیم. الان هم تغییری در سیاست ها ما نشده.  اما نتایج خوبی که گرفتیم انتظارات را از ما بالا برده. ما سعی می کنیم که خودمان را در حد انتظارات نشان دهیم. انشاءاله که در پایان فصل مقابل مردم شهر رشت روسفید باشیم. اما باید بگویم فعلا تیم های دیگر هنوز جا نیفتاده اند و ما بهترین استفاده را از این فرصت کردیم.

کاپیتان 34 ساله تیم سپید رود گفت: من از صمیم قلب برای دیگر تیم شهرم که داماش باشد هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که این تیم نیز بتواند باز به لیگ یک بازگردد.

حق شناس در خاتمه اظهار داشت: از این که تیم سپید رود در همین مدت کم هم توانسته نظر ایران را به سوی فوتبال رشت جلب نماید خوشحالم.