پیرس: از انتقال ویلشر تعجب کردم

پیرس: از انتقال ویلشر تعجب کردم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک توپ چی ها پس از آنکه ونگر مانع انتقال دائمش به تیم دیگری شد، به صورت قرضی و برای یک فصل راهی بورنموث شد. پیرس که پس از بازی اسطوره های آرسنال و میلان با خبرنگاران مصاحبه می‌کرد، از این موضوع ابراز تعجب کرد.

او گفت:" کمی تعجب کرده ام زیرا جک بازیکن خیلی خوبی است و توانایی‌های زیادی با توپ دارد. شاید برای او تصمیم خوبی بود زیرا باید بیشتر بازی کند. آرسنال بازیکنان زیادی دارد مخصوصا در خط میانی. بنابراین شاید یک دوره گذار خوب برای او باشد زیرا به صورت قرضی جدا شده است. فصل آینده او بار دیگر به آرسنال باز می‌گردد و باید بازی کند."

پیرس درباره شرایط آرسنال گفت:" من همیشه به تیم ایمان دارم و البته به آرسن ونگر. می‌دانم خیلی از هواداران مخالف او هستند ولی فلسفه او همیشه همینطور بوده است. ما هزینه زیادی انجام داده ایم، شاید نه مثل منچستریونایتد،  سیتی یا چلسی ولی فکر می‌کنم کیفیت خوبی داریم. این نظر من است ولی وقتی نام بازیکنان آرسنال را می‌بینید، کیفیت شان باورنکردنی است. به من ایمان داشته باشد، زیرا گاهی من با این تیم تمرین می‌کنم و آنها تیم خیلی خیلی خوبی هستند. شاید به کمی شانس نیاز داریم و البته امیدوارم مصدومیت‌های کمتری هم در کار باشد.