ارسلان کاظمی از پشت‌پرده‌های تیم ملی می‌گوید: با توپ توی صورت دیگران می‌زدند

ارسلان کاظمی از پشت‌پرده‌های تیم ملی می‌گوید: با توپ توی صورت دیگران می‌زدند

وبسایت رسمی برنامه نود -  ستاره جوان تیم ملی بسکتبال که این روزها در اردوی این تیم برای آسیا چلنج حضور دارد، از اتفاقات عجیبی که قبلا در تیم ملی افتاده پرده برداشت.

به گزارش سایت نود، ارسلان کاظمی که این روزها یکی از مهمترین چهره‌های بسکتبال ایران است درباره تفاوت فضای بازی در تیم ملی با قبل از حضور درک بائرمن به خبرگزاری صداوسیما گفت:

شرایط در تیم خیلی فرق کرده است. دیگر سن بازیکنان، خوب بودن آن بازیکن را مشخص نمی کند. بائرمن این قدرت را به بازیکن داده است که اگر فکر می کنی از بازیکنی بهتر هستی در زمین حقت را بگیر. اگر واقعا به زمین بروی و بهتر از کسی بازی کنی در نهایت جای خود را می گیری. اینطور نیست که هر کسی از ابتدا بوده،‌ بازی را خراب کند؛ اما باز هم در زمین بماند. 

او گفت:در هر تیمی قاعده این است که برای مثال بازیکنی مثل لبرون جیمز اجازه چندین اشتباه را داشته باشد و بعد تعویض شود. بازیکنانی مثل حدادی هم طبیعی است که در تیم ما همین شرایط را داشته باشند. این شرایط همیشه در بسکتبال هست؛ اما در تیم فعلی اوضاع مثل آن زمان نیست که کسی داد و فریاد کند، دعوا شود یا وسط زمین کسی توپ را به صورت دیگری بزند. این داستان ها وجود ندارد و هر کسی حق خود را بگیرد،‌ مطمئنا بازی می کند. حالا بازیکنی مثل سالار منجی به راحتی در کنار تیم است در حالی که خودم وقتی 20 ساله بودم، در شرایط سختی از آمریکا به ایران آمدم. با تیم ب کارم را شروع کردم وپس از یک ماه تمرین خودم را نشان دادم و بالا کشیدم. حالا مسیر برای جوانان بهتر است.تیم ملی بسکتبال ایران درحال حاضر آماده می‌شود تا از 19 شهریور در رقابت‌های آسیا چلنج به میدان برود.این مسابقات در تهران برگزار خواهد شد.39046