موراتی: یوونتوس مثل آب خوردن قهرمان سری آ خواهد شد

موراتی: یوونتوس مثل آب خوردن قهرمان سری آ خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر سابق باشگاه اینتر معتقد است قرارداد همکاری با فرانک دی بوئر بسیار دیر منعقد شد؛ این در حالیست که قهرمانی سری آ و فتح اسکودتو برای یوونتوس مثل آب خوردن است.

به گزارش وب سایت نود، اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داد تا تیم خود را تقویت کند اما آنها در حفظ روبرتو مانچینی سرمربی خود موفق عمل نکردند. ماسیمو موراتی مدیر پیشین اینتر درباره وضعیت نراتزوری در این فصل به رادیو Deejay گفت

گفتگوهای خوبی با روبرتو مانچینی انجام شده بود، اما تصمیم برای تعویض او و آوردن فرانک دی بوئر خیلی دیر اتخاذ شد. در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه اعلام شده بود که به علت پیچیده تر شدن شرایط کار، دو طرف به همکاری خود پایان دادند.

موراتی در مورد فرانک دی بوئر هلندی هم گفت

دی بوئر یک مربی کاربلد و حرفه ای است. با دو بازی نمی توان در مورد عملکرد او نظر داد و قضاوت کرد. البته مشکل اصلی اینست که قرارداد این مربی خیلی دیر بسته شد.

موراتی در پایان در مورد وضعیت تیم های میلانی که توسط سرمایه گذاران چینی خریداری شدند، و همچنین قهرمان این فصل سری آ هم گفت

فروش این دو باشگاه فقط و فقط به دلیل مسائل اقتصادی و مالی صورت گرفت. به نظرم یوونتوس مثل آب خوردن قهرمان این فصل خواهد شد.

2081