آندریاس پریرا: منچستر مورینیو متفاوت از تیم فان خال است

آندریاس پریرا: منچستر مورینیو متفاوت از تیم فان خال است

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن جوان منچستر یونایتد از فضای آرام حاکم در این باشگاه از زمان شروع به کار ژوزه مورینیو می گوید.

به گزارش وب سایت نود، آندریاس پریرا از سال 2014 در منچستر یونایتد حضور داشته، اما به گفته خودش پس از یک گفتگوی کاملاً صادقانه با ژوزه مورینیو تصمیم گرفت به طور قرضی راهی گرانادا شود.

خبرگزاری Beyond The Pitch گزارش داد که آندریاس پریرا فضای حاکم بر تیم امسال منچستر یونایتد را با زمان لوئیس فان خال مقایسه کرده و می گوید

زمانی که مربی هلندی هدایت منچستر را بر عهده داشت، عملاً یک مهره اضافی در تیم بودم و هیچ استفاده ای از من نشد. بارها قول و وعده هایی را به من دادند اما به هیچ یک از آنها عمل نشد. به نظرم در این فصل شرایط باشگاه و بازیکنان زیادی در تیم تغییر کرده اند. جو کاملاً متفاوتی در تیم حاکم است و همه با آرامش و شادی بیشتری به انجام وظایف خود می پردازند.

لوئیس فان خال هلندی در طی دو فصل هدایت شیاطین سرخ عملکرد قابل قبولی در این تیم نداشت و فصل گذشته به مقام پنجم لیگ رسید و در جام حذفی هم به مقام قهرمانی دست یافت. قهرمانی در جام حذفی نخستین جام منچستری ها پس از سر آلکس فرگوسن بود.

مورینیو که زمانی به عنوان دستیار فان خال در بارسلونا کار می کرد، در این فصل به عنوان جانشین مرد هلندی انتخاب شد.

2081