آلردایس اولین ترکیبش در تیم ملی انگلیس را اعلام کرد

آلردایس اولین ترکیبش در تیم ملی انگلیس را اعلام کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سم آلردایس در اولین دیدارش به‌عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس، 3 تغییر در ترکیب تیمی که مقابل ایسلند در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2016 شکست‌خورده بود ایجاد کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، جان استونز، جوردن هندرسون و آدام لالانا بازیکنانی هستند که به ترکیب این تیم اضافه‌شده‌اند و به‌جای آن‌ها کریس اسمالینگ، دنیل استوریج و دله الی از ترکیب تیم کنار رفته‌اند.

درعین‌حال، جو هارت که به‌طور قرضی به تورینو پیوسته است، شصت و چهارمین بازیش برای سه شیرها را انجام خواهد داد. در قلب خط دفاع استونز و گری کیهیل قرار می‌گیرند و کایل واکر و دنی رز، دفاع‌های کناری تیم خواهند بود. در خط میانی زوج دایر، هندرسون به کار گرفته می‌شوند. لالانا، رونی و استرلینگ هافبک‌های هجومی و هری کین تک مهاجم تیم خواهند بود.

پیش‌ازاین دیدار لالانا به خبرنگاران گفت:

ما باید بازی روز یکشنبه را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما برای پیروزی در بازی‌ها به خود فشار زیادی وارد می‌کنیم. میدانیم که گروه بازیکنان مستعدی داریم و تمرینات خوبی هم در هفته گذشته داشته‌ایم.

همچنین اریک دایر در مورد این بازی گفت:

بازی متفاوتی نسبت به دیدار دو تیم در یورو خواهد بود. ما مربی جدیدی داریم و بازی متفاوتی ارائه خواهیم کرد. نمی‌توانید این دو بازی را مقایسه کنید.

ترکیب انگلیس (1-3-2-4): هارت؛ واکر، کیهیل، استونز، رز؛ دایر، هندرسون؛ لالانا، رونی، استرلینگ؛ کین

گفتنی است تیم ملی فوتبال انگلیس در اولین بازی از مقدماتی جام جهانی 2018، روز یکشنبه به مصاف اسلواکی خواهد رفت.

1405