تلاش دورتموند برای تمدید قرارداد وایگل

تلاش دورتموند برای تمدید قرارداد وایگل

وبسایت رسمی برنامه نود - بورسیا دورتموند در این تابستان نتوانست متس هوملس ، ایلکای گوندوگان و هنریخ مخیتاریان، سه ستاره خود را حفظ کند و این سه بازیکن راهی لیگ برتر انگلیس شدند.

به گزارش وبسایت نود، مارک زورک، مدیر ورزشی دورتموند در نقطه مقابل با خرید بازیکنان آینده دار سعی کرد که خلاء های تیم را جبران کند. دورتموند با خرید بازیکنان جوانی نظیر عثمان دمبله و امره مور تلاش کرد برخی از مهمترین بازیکنان آینده فوتبال جهان را به خدمت بگیرد. آندره شورله، سباستین روده و مارک بارترا دیگر خریدهای مهم دورتموند در این تابستان بودند که هواداران تیم زردپوش را به آینده امیدوار کردند. ماریو گوتزه اما در بازگشت به دورتموند هنوز نتوانسته فرصت بازی پیدا کند چرا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است.

مشکی و زردپوشان به صورت کلی در همه پست ها تکمیل هستند اما زورک به خوبی می داند که هنوز یکی از مشکلات اصلی تیمش را حل نکرده است: مسئله تمدید قرارداد یولیان وایگل 21 ساله.دورتموند سخت در تلاش است تا با قراردادی بلندمدت هافبک دفاعی آینده دار تیمش را حفظ کند. هانس یواخیم واتزکه، مدیر اجرایی دورتموند در روز چهارشنبه گفته بود:

مسلما می خواهیم قرارداد وایگل را تمدید کنیم. مذاکرات در پائیز پیگیری خواهند شد و مطمئنم که یولیان با ما خواهد ماند.

قرارداد وایگل با دورتموند تا سال 2019 اعتبار دارد. این بازیکن در تابستان گذشته با 2.5 میلیون یورو از باشگاه مونیخ 1860 خریده شد اما در یک فصل تبدیل به یکی از بنیان های تیم توماس توخل شد. این هافبک یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم دورتموند در فصل گذشته بود و نقشی کلیدی در تغییر سبک دورتموند از بازی مستقیم به حفظ توپ داشت.. توخل با حضور وایگل راحت تر تفکراتش را درون زمین پیاده کرد.این تیم از سویی در فصل 16-2015 با ثبت 82 گل آماری بی نظیر را در فاز هجومی در بوندسلیگا ثبت کرد. برای توخل، گردش توپ درون زمین خیلی مهم است.

1140