کافو: بلرین من را به یاد روزهای جوانی‌ام می اندازد

کافو: بلرین من را به یاد روزهای جوانی‌ام می اندازد

وبسایت رسمی برنامه نود - دفاع راست اسطوره ای تیم ملی برزیل، دفاع راست آرسنال را تحسین کرد و عنوان کرد که سبک بازی بلرین، او را به یاد روزگار جوانی خودش میاندازد.

به گزارش وبسایت نود، مدافع راست سابق تیم ملی برزیل، ضمن تحسین هکتور بلرین، آینده ای درخشان برای او متصور شد. کافو با 142 دیدار رسمی با پیراهن تیم ملی برزیل، رکورد دار بیشترین تعداد بازی در تیم ملی است. او در این 142 دیدار رسمی توانست به همراه تیم ملی برزیل به قهرمانی جام جهانی های 1994 و 2002 برسد. سبک خاص بازی او در دفاع راست باعث شد تا از او به عنوان دفاع راست مدرن در فوتبال آن روزها یاد کنند چرا که از او معدود مدافعین راست در زمان خودش به حساب میامد که در خط حمله نیز به تیم ملی خود کمک می‌کرد. به گزارش وبسایت fourfourtwo، کافوی 46 ساله بسیاری از توانایی‌های خود را در هکتور بلرین، مدافع راست آرسنال می‌بیند و با تحسین او در شبکه اجتماعی‌اش نوشت:

سبک بازی بلرین بسیار شبیه به سبک بازی من در 21 سالگی است. او بسیار سریع و با انگیزه است، قطعا آینده بسیار بسیار درخشانی خواهد داشت.

او همچنین در مورد مسوت اوزیل، هم تیمی بلرین در آرسنال که نقش مهمی در اولین برد آرسنال در لیگ برتر انگلیس داشت، عنوان کرد:

اوزیل فوق العاده است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است، او علاوه بر فوتبال فوق العاده اش، شخصیت دوست داشتنی دارد.

کافو این روزها در انگیس به سر می برد تا در دیدار دوستانه‌ای که بین ستارگان سابق آرسنال و ستارگان سابق میلان برگزار می‌گردد به میدان برود.

1899